ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

دمنوش های لاغری

دمنوش های لاغری ،چندسالیست که استفاده از دمنوش لاغری بین مردم رواج پیدا کرده . چای و دمنوش  ادعا دارند که به سم زدایی و کاهش وزن کمک می کنند. اما مدارکی که گواه این ادعا باشند، وجود ندارد. حتی دمنوش ها ممکن است تاثیر منفی بر متابولیسم بدن داشته و سبب افزایش اشتها و پرخوری شوند. جالب است بدانید که مصرف دمنوش ها در طولانی مدت اثربخش هستند در عین حال مصرف طولانی مدت آنها به بدن آسیب می رساند.اگرچه مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون دمنوش ها می توانند به طور قابل توجهی متفاوت باشند. اما برخی از آنها با عنوان دمنوش لاغری شناخته شده اند . می توانند به افزایش سوخت ساز بدن که به اصطلاح با سوزندان  چربی ها به کاهش وزن کمک کنند.پس بهتراست حد تعادل دراستفاده از هر دمنوشی رعایت شود.

انواع دمنوش چربی سوز

۱- دمنوش لاغری زنجبیل:زنجبیل به دلیل داشن طعم و طبع گرم، سوخت و ساز بدن را تا حدودی افزایش می دهد.
2.دمنوش لاغری قهوه سبز:قهوه خام تفت داده نشده، کافئین و کلروژنیک بالایی دارد. کافئین، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و کلروژنیک به عنوان آنتی اکسیدان به کاهش فشارخون و کاهش وزن کمک می کند.
3. چای ماچا:چای ماچا نوعی چای سبز است . در مقایسه با انواع چای سبز ارزش غذایی بالاتری دارد. یک لیوان از این چای حداقل معادل ۱۰ لیوان چای سبز معمولی ارزش غذایی دارد

4.دمنوش بابونه:استرس و اضطراب از عوامل بی خوابی هستند. از طرفی خواب نامنظم سبب افزایش وزن می شود. این دمنوش، آنتی اکسیدان بالایی دارد . به دفع چربی ها و بافت های مرده کمک می کند.
5.دمنوش لاغری رازیانه:این دمنوش سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد .درنتیجه کالری های دریافتی شما سریع تر مصرف می شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می کند. همچنین این دمنوش احساس گرسنگی را کاهش می دهد.

دمنوش لاغری و کمک به حل معضل چاقی

اضافه وزن و چاقی با افزایش چشمگیر تعداد بیماران دارای بیماری در جامعه همراه خواهد بود.در هیچ کتاب علمی نوشته نشده است با نوشیدن دمنوش می‌توان وزن کم کرد. در همه کتاب‌های پزشکی دنیا اولین و موثرترین شیوه کاهش وزن، استفاده از رژیم غذایی مناسب است. البته در شرایطی که فرد دچار مشکل یا بیماری خاص است یا سطح سوخت و ساز بدنش کم است.

نهایت کاهش وزن مجاز در یک ماه دو تا سه کیلوگرم است . به هیچ عنوان نباید بیش از این وزن کم کرد. کاهش وزن بیش از میزان گفته شده. فشار و استرس نامناسبی به بدن ایجاد می‌کند . با عوارض جانبی همراه است.می‌دانید وقتی وزن کم می‌کنیم اگر انرژی کافی نداشته باشیم. ورزش کردن کار مشکلی است و کاهش وزن نیاز به فعالیت بدنی مناسب دارد. و جنسیتگ می‌تواند برای دریافت انرژی به شما کمک کند. شواهدی احتمالی وجود دارد که نشان می‌دهد جنسینگ به متعادل نگه‌داشتن قند خون هم کمک می‌کند که البته خود این موضوع روی انرژی مورد نیاز بدن و اشتهای فرد تأثیر دارد. خوردن بیش از دو یا سه لیوان در روز توصیه نشده است.

بهترین دمنش برای کاهش چری خون

در واقع هنگام افزایش چربی خون چربی‌های اضافه در دیواره رگ‌های خونی رسوب کرده .و باعث سخت شدن و تنگی آن‌ها می‌شود که تنگی رگ‌ها باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، حمله قلبی، سکته مغزی و درد قفسه سینه خواهد شد.زنجبیل توانایی قابل توجهی در کاهش کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب بدن دارد. نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که کارایی زنجبیل در بهبود سطوح کلسترول تقریبا برابر با داروی آتورواستاتین است.

برای تهیه چای زنجبیل بهتر است این ماده غذایی را رنده کنید و روی آن آب‌جوش ریخته و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه دم کنید.همچنین می‌توانید از دمنوش زنجبیل و پوست نارنگی استفاده کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی