ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با محصولات ویژه ایپک

آشنایی با محصولات ویژه ایپک ،شرکت ایپک با تجربه بسیاردرزمینه بسته بندی های پذیرایی برای ارگانهای دولتی و سارمانی آمادگی تجهیز تمامی مراسم شما را دارند.

محصولات بسیاری در شرکت برای مراسمات مختلف وجود دارد. از جمله پک های مقوایی درسایز 21*12 با ارتفاع 15 س در رنگ سفید مناسب برای تمامی مراسم ها ،برای پذیرایی عصرانه ،صبحانه و یا مسافرتی مناسب هستند.

پک های زیپ کیپ که درطرح ها وسایزهای متنوع مناسب مراسم ترحیم ،چهلم و...سایزهای موجود 30*20 و 35*25 درطرحای مختلف باب سلیقه مشتری موجود است.

پک های ترحیم شرکت ایپک

یکی از مهم ترین کارها در انواع مراسمات پذیرایی از مهمانان است. مراسم ترحیم در این زمینه اهمیت بسیاری دارد زیرا به دلیل ناگهانی بودن و یا سردرگمی این بخش از مراسم با مشکلات یا تاخیر همراه است و به دلیل حضور فامیل و آشنایان نیز باید توجه دو چندانی برای آن لحاظ نمود.

تمام این عوامل لزوم توجه و وجود آمادگی های لازم  را برای این قضیه بیان می کند. سایت ایپک با تهیه و فراهم کردن بسته های پذیرایی برای انواع مراسمات اعم از تولد ،مراسمات اداری و همایش ها، صبحانه و میان وعده ها و بسته ترحیم برای هرچه بهتر و آبرومندانه تر برگزار شدن این مراسمات در کنار شماست.

پک های مقوای جهت پذیرایی

از پک های مقوایی برای استفاده در پذیرایی صبحانه ادارات و سازمانها  یا جلسات ،همایش ها وبسیاری از مراسمات دیگر می توان استفاده کرد .

یکی دیگر از امتیازات شرکت ایپک استفاده از اقلام با قیمت عمده برای ارسال به سراسر ایران می باشد.

درسایت امکان انتخاب بسته های موردنظرتان وجود دارد.با این حال به دلیل وضعیت اقتصادی نرخ اقلام با درنظر گرفتن فروش عمده باقیمت عمده محاسبه می شود و بروزرسانی انجام میگیرد.

پک های پاکتی ایپک برای سلایق مختلف هم از محصولات جدید ماست .شما میتوانید براساس نیازو مراسم خود سفارش پاکتهاوجعبه ها را بدهید.

[caption id="attachment_11331" align="alignnone" width="300"]آشنایی با محصولات ویژه ایپک آشنایی با محصولات ویژه ایپک[/caption]

 پاکت های مخصوص ساندویچ یا خشکبار.

 

 

[caption id="attachment_11334" align="alignnone" width="300"]آشنایی با محصولات ویژه ایپک آشنایی با محصولات ویژه ایپک[/caption]

   زیپ کیپ هادرسایزهای مختلف

پک های شکلات ایپک

تولید شکلات و آبنبات  از آن دست کسب وکارهایی است که در ابعاد مختلف کسب وکار هیچ محدودیتی وجود ندارد. نه در بخش تولید ، نه در بازار و نه در مشتریان ، حتی تنوع بسته بندی نیز به اندازه ای هست که شما را در سختی نخواهد انداخت.

خلاقیت طعم و رنگ و شکل در یک محصول خوراکی ، آن را برای مصرف کننده قطعا جذاب خواهد کرد و شما همیشه چیزی برای ارائه به مشتریان دارید که چشمان آنها را گرد کند. شکلات های مخصوص با لوگو همیشه طرفداران خود را داشته اند.

ایپک اقدام به تولید شکلات های مخصوص شرکت ایپک یا لیبل های مخصوص درطعم های متفاوت کرده است.البته ای نشکلات ها میتواند روی پک های عصرانه هم به خواست مشتری به تعداد دلخواه ویا برای استفاده در مراسم های متفاوت قرار بگیرد.

شکلات های ویژه به تعداد انتخابی با لیبل های انتخابی ازطرف شما عزیزان هم سفارش گرفته می شود .

 

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی