ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

انواع پک های پذیرایی

انواع پک های پذیرایی ،همیشه برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی و آبرومندانه مثل مراسم عقد و عروسی، همایش های علمی و بین المللی، سمینارهای تخصصی، جشن تولدهای خاطره انگیز، جلسه دفاع از پایان نامه، مراسمات و جشنهای ملی و مذهبی، یادواره ها، کنفراس ها، برنامه های ایام سوگواری ائمه اطهار، برگزاری مراسم ترحیم یکی از دغدغه های مهم برگزارکنندگان، تهیه بسته های پذیرایی با کیفیت و مناسب است. خرید میوه مرغوب و مناسب، شستشو و دستچین کردن آنها، تهیه آبمیوه، کیک، شیرینی، حمل و نقل، بسته بندی پک و آماده سازی آنها برنامه ریزی دقیقی نیاز داشته و هزینه و زمان زیادی را می گیرد.

شرکت ایپک با طراحی های جدید بسته های پذیرایی و فروش اقلام موادغذایی باقیمت عمده قدرت انتخاب رادرمشتریان افزایش داده و صفرتاصد کار با کیفیت بالا و تضمینی را شرکت برعهده گرفته است.

تنوع محصولات بسته ها و پک های پذیرایی بالکانو باکس بسیار زیاد بوده و تمامی میوه ها، شکلات ها، تنقلات، کیک و شیرینی ها و حتی کیفیت ابزار پذیرایی و نوع بسته بندی ها از بهترین و مرغوبترین محصولات می باشند.

انواع پک پذیرایی جهت مجالس و همایش

شما با سفارش پک های پذیرایی ایپک باکس شامل تمامی اقلام پذیرایی مراسم ، براحتی می توانید پذیرایی آبرومند، درخور و ویژه ای از مهمانان خود داشته باشید.این بسته های پذیرایی، با ظاهری شیک و طراحی ویژه مناسب برای مراسمات مختلف به خصوص همایش ها می باشد.

با توجه به اینکه افراد حاضر در همایش را بیشتر محققان و بزرگان تشکیل میدهند. پذیرایی از آنان بسیار حائز اهمیت است. تهیه پک میوه مناسب می تواند در همایش ها جهت پذیرایی بهترین گزینه باشد. پک پذیرایی همایش مناسب را می توان با سلایق مختلف تهیه کرد. باکس میوه همایش در جعبه های مختلف تهیه و در بسته های انتخابی شما قرار می گیرند که بسیار شکیل می باشند.

انواع پک پذیرایی مراسم ختم

یکی از ارکان مهم مجالس ختم بحث پذیرایی از مهمانهایی است که به مجلس می آیند معمولا در این پک از چند نوع میوه استفاده میشود. پک میوه مراسم ختم را میتوان با میوه های متفاوت مثل موز ،سیب ، خیار و نارنگی استفاده نمود و همچنین در کنارشان از آبمیوه و کیک و شیرینی استفاده می شود.

میوه مجالس ختم حتما باید بصورت روزانه از میادین و بازار روز تهیه گرد تا از نظر شکل و تمیزی و ظاهر آنها بسیار شکیل باشد. پک پذیرایی مجلس ترحیم ایپک باکس بدلیل اینکه شاید جمعیت زیاد باشد معمولا بسته پذیرایی را کمی سبک تر تهیه می کنند که از نظر قیمت نسبت به پک های میوه دیگر ارزانتر می باشد و تزیین پک میوه زیاد ضروری به نظر نمی آید. معمولا حلوا و خرما در مواقعی بصورت جداگانه در ظروفی کوچک تر قرار داده میشود و در پک میوه ترحیم جای نمیگیرد.

پک صبحانه ایپک

در بعضی از میهمانی ها و همایش ها که در صبح برگزار میگردد معمولا مدعوین به دلیل افت قند خون در طول شب و کاهش سطح انرژی نیاز به صبحانه ای مغذی دارند که این امر مستلزم پک صبحانه مخصوص است که در آن حتما باید از اقلام مصرفی و انرژی زا جهت صبحانه استفاده نمود.

اقلامی که میتوان در پک صبحانه استفاده نمود شامل انواع نان ، پنیر ، کره ، مربا ، گردو ، عسل ، چای ، شیر ، قهوه و نسکافه می باشد که می توانید نوع اقلام را با سلیقه خود انتخاب و داخل پک قرار داده و از مدعوین پذیرایی کنید.

نکته مهم قیمت پک پذیرایی صبحانه است که به تعداد و کیفیت اقلام استفاده شده در پک بستگی دارد.

پک پذیرایی عصرانه

معمولا در پک های عصرانه از میان وعده های سبک استفاده میشود تا از افت قند خون و بروز حس گرسنگی جلوگیری کند.ممکن است میان وعده بستنی، نان و پنیر یا بیسکویت و چای باشد. که البته بهترین عصرانه میوه ها هستند، البته به شرطی که به اندازه مصرف شوند.پک عصرانه ایپک از میوه هایی مانند آلبالو ، گیلاس و سیب ، طالبی ، خربزه و هندوانه خرد شده در بسته های پذیرایی مخصوص استفاده شود که قند کمتری دارند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۲۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی