ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش عسل خشخاش

فروش عسل خشخاش ،شرکت ایپک با سالهاتجربه در زمینه خدمات بسته های پذیرایی ،دست به تولید و فروش عسل های طبیعی کرده است.

عسلهای متفاوت دربسته بندی های یک کیلویی با قیمت 250هزار تومان بفروش می رسد.شرکت ایپک بعد از ثبت سفارش شما اقدام به ارسال به هرنقطه ازایران می کند.تمام این پروسه را شما می توانید بصورت آنلاین انجام دهید. در واقع این تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل طبیعی هستند که وظیفه دارند با عرضه مناسب و بازاریابی درست، محصول طبیعی خود بیشتر در اختیار مردم قرار دهند. در این صورت احتمال خرید عسل های تقلبی، مصنوعی و بی کیفیت توسط مصرف کننده نهایی به حداقل می رسد.در دنیای امروز هر کسب و کاری که از ابزار فروش آنلاین برای گسترش بازاریابی خود استفاده نکند، قطعا ضرر می کند. برای بازاریابی آنلاین عسل طبیعی هم شرکت ایپک اقدام به راه اندازی سایت کرده است. هم درشبکه های اجتماعی فعالیت میکند.

عسل خشخاش چیست؟

فروش عسل خشخاش

عسل خشخاش، حاصل کندویی است که زنبورهایش شهد مزارع خشخاش را جمع آوری میکنند و به عبارتی بهتر، کندو در مزارع خشخاش قرار گرفته است. سرشار از آهن و کلسیم است و خاصیت نشاط آوری دارد. به دلیل داشتن آهن و منیزیم، در درمان کم خونی توصیه می گردد. این محصول کاملا ارگانیک، خالص و به شیوه استاندارد عمل آوری شده و دارای تاییدیه آزمایشگاه کنترل کیفیت است.

عسل گون چیست؟

این عسل از شهد گیاه گون ساخته شده که این گیاه معمولا در مناطق استپی و کوهستانی می روید که یکی از مهمترین پوشش های گیاهی ایران و پوشش قالب گیاهی منطقه اشترانکوه به شمار می رود .
عسل گون دارای رایحه و طعم ملایم و نرم و آرام بوده و به همین علت در بین تمامی عسل ها مشتری پسند تر بوده و اکثرا خانم ها طرفدار عسل گون هستند .
میزان ساکارز عسل طبیعی گون که اغلب و ۱و زیر ۱ درصد می باشد با این میزان ساکارز جز عسل های کمیاب است و برای تمامی دارو گیاهی و بیماران دیابتی پر کاربرد می باشد .شهد جمع آوری شده گل های این گیاه توسط زنبوران عسل علاوه بر خواص عمومی عسل دارای ویژگی های منحصر بفرد می باشد .

عسل آویشن

عسل آویشن با قدرت ضد میکروبی بالا، غنی از فروکتوز و آنتی اکسیدان است. آویشن غنی ترین عسل از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی است، از این جهت ۱۰ بار قوی تر از عسل شبدر و در وزن های مساوی ۵ بار قوی تر از عسل سیب است.

اگر پوشش گیاهی یک مزرعه یا دشت غالبا از یک نوع گیاه باشد، زنبورعسل بیشتر شهد گل های همان گیاه را به عسل تبدیل می کند. این نوع عسل را "عسل تک گل" یا " عسل دارویی " می گویند. هر یک از عسل های تک گل، خواص درمانی شگفت آوری دارد که مختص همان نوع عسل است.

چگونه عسل مناسب را سفارش بدهیم؟

پیدا کردن زنبورداران متعهد تخصص می‌خواهد. متأسفانه این روزها عسل تغذیه‌ای و تقلبی در بازار زیاد شده و بعضی از افراد برای محصول بیشتر و راحتی خود، بخشی و یا تمام تغذیه زنبور را با آب و شکر تأمین می‌کنند و زنبور نمی‌تواند آزادانه به جمع‌آوری شهد بپردازد. بعضی افراد هم از ترکیب آب و شکر و رنگ و طعم‌دهنده‌های مصنوعی عسل تقلبی تهیه می‌کنند که نه‌تنها خاصیتی ندارد که ضرر بسیاری هم برای سلامتی دارد. ما با تحقیق بسیار، زنبورداران متعهدی را پیدا کرده و با آزمایش عسل‌های آن‌ها به صورت مداوم به صداقت آن‌ها اطمینان پیدا کردیم و عسل‌های ۱۰۰% طبیعی را برای مشتریانمان فراهم کرده‌ایم. عسل های شرکت ایپک درانواع گون،آویشن و خشخاش از بین نمونه‌های مختلف و از یکی از زنبورداران قدیمی  کشور که سال‌هاست در عرصه زنبورداری فعالیت می‌کند تهیه می‌شود.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۲۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی