ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش عسل گون درکرج

فروش عسل گون درکرج ،شرکت ایپک با سالهاتجربه در زمینه خدمات بسته های پذیرایی ،دست به تولید و فروش عسل های طبیعی درسراسرایران کرده است.

عسلهای متفاوت دربسته بندی های یک کیلویی با قیمت 250هزار تومان بفروش می رسد.شرکت ایپک بعد از ثبت سفارش شما ازطریق سایت یا تلفن های موجود درسایت اقدام به ارسال به هرنقطه ازایران می کند.تمام این پروسه را شما می توانید بصورت آنلاین انجام دهید. در واقع این تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل طبیعی هستند که وظیفه دارند با عرضه مناسب و بازاریابی درست، محصول طبیعی خود بیشتر در اختیار مردم قرار دهند. در این صورت احتمال خرید عسل های تقلبی، مصنوعی و بی کیفیت توسط مصرف کننده نهایی به حداقل می رسد.در دنیای امروز هر کسب و کاری که از ابزار فروش آنلاین برای گسترش بازاریابی خود استفاده نکند، قطعا ضرر می کند.

عسل گون چیست؟

یکی از معروف ترین عسل ها جهت افراد مبتلا به کم خونی می باشد،همچنین عسل گون بدلیل گلوکز پایین عسلی مناسب جهت بیماران دیابتی البته بامشورت پزشک شناخته می شود،

مهمترین خواص عسل طبیعی گون کاهش دردهای مفصلی و استخوانی ، گرفتگی سینه و حنجره و کمک به بهبود گرفتگی صدا، کاهش عوارض شیمی درمانی، محافظت از کبد ، آرامش بخش ،افزایش سرعت بهبود زخم ، مفید برای بیماری های ریوی، سرفه و برونشیت،درمان زخم و درد چشم،تقویت معده ،پیشگیری از سرماخوردگی (مصرف همراه آب و لیموترش) بیان شده است .عسل گون روستایی از مناطق جنوبی دامنه زاگرس، معروف به دشت ارژن شیراز برداشته شده که از نظر کیفیت بسیار مطلوب و درجه یک به شمار می‌رود. همچنین نحوه‌ی برداشته این نوع عسل‌ها به صورت خام و در دمایی کمتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد به منظور حفظ آنزیم‌ها و خواص پروبیوتیک و دیگر خواص عسل انجام می‌شود.

مشخصات گیاه گون

گیاه گون یک گیاه کوهستانی و وحشی است که در اصل بومی کشور چین بوده است و در طب سنتی چین کاربرد‌های فراوانی داشته و دارد.این گیاه در مناطق مختلف ایران به خصوص دامنه‌های زاگرس نیز رویش پیدا می‌کند. این گیاه گونه‌های مختلفی دارد که گل‌هایی با رنگ‌های سفید، صورتی و گاهی بنفش از آن‌ها می‌روید.

قسمت‌های مختلف این گیاه خواص داروئی متفاوتی دارد و تقریبا از تمام قسمت‌های آن از جمله ریشه، ساقه و برگ‌های آن، برای درمان برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود. شهد این گیاه نیز منبع مهمی برای زنبوران به شمار می‌رود و به همین علت زنبوردارن با کوچ دادن زنبوران خود در فصل گل‌دهی این گیاه ( اردیبهشت و خرداد) به مناطق تحت پوشش این گیاه، در ابتدای تابستان (تیرماه) از کندو‌های خود عسل گون برداشت می‌کنند.

خواص عسل گون

از جمله این خاصیت ها می توان به ضد التهاب بودن، ضد آلرژی و درمان سرماخوردگی، آنتی اکسیدان بودن و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد.

علاوه بر موارد گفته شده گون داری خاصیت ضد پیری و درمان بیماری های قلبی بوده و برای تقویت حافظه، نشاط آوری، تقویت کننده معده، بهبود یبوست، نرم کننده و بهبود خشونت سینه، بهبود درد کلیه مفید است.

همچنین برای درمان کم‌خونی مفید بوده و مصرف مستمر آن در وعده صبحانه می‌تواند به خونسازی در افراد مبتلا به کم‌خونی کمک کند.

از طرفی مصرف این عسل در روزهای سرد پاییز و زمستان می‌تواند تاثیر زیادی بر درمان خشونت سینه و حنجره داشته باشد و احتمال ابتلا به گرفتگی صدا در افرادی که در فصل پاییز و زمستان دچار این عارضه می‌شوند را کاهش دهد.عسل گون کاملا زرد رنگ بوده و ظاهر آن شبیه عسل‌های معمولی است که برای صبحانه میل می‌کنید.

عسل گون در درمان و کاهش دردهای مفصلی ،استخوانی و آرتروز بسیار موفق عمل می کند.در عسل گون اسیدهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها اسید فرمیک است .

خواص عسل گون برای معده از درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت است. عسل گون برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید است، آخر شب و صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل گون میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.

طریقه مصرف عسل گون جهت درمان

مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن. این شربت از بهترین نوشیدنی های طبیعی بوده و علاوه بر ضد سرطان بودن خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد و از تمام خواص عسل مصرف شده به علاوه میزان بالای ویتامین C موجود در آب لیموی طبیعی برخوردار است.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی