ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش عسل آویشن درکرج

فروش عسل آویشن درکرج ،درفروشگاه اینترنی ایپک شما می توانید سفارش خودرابرای خرید عسل خشخاش ،آویشن و گون ثبت کنید ویا باکارشناسان فروش ما از طریق راههای ارتباطی تماس گرفته تا درکمترین زمان ممکن سفارش شمارا در هر نقطه از ایران که هستید ارسال کنند.

عسل آویشن از گیاه و گرده افشانی زنبور بر گل آویشن به وجود می‌آید. درواقع این عسل از فرآوری شدن شهد گل‌های آویشن توسط زنبور عسل حاصل می‌شود که درمان‎ کننده بسیاری از بیماری‌ها مثل سرماخوردگی و دیابت است.از این به بعد، در کنار عسل طبیعی و موم آن از عسل های گیاهی و تک گل هم استفاده کنید.

عسل آویشن چیست؟

عسل آویشن یکی از انواع عسل‌های تک گل است که از گل نعنائی آویشن تهیه می‌شود. حاصل گرده افشانی زنبور عسل بر گیاه آویشن این شهد طبیعی و درمانی خوشمزه را به طب سنتی هدیه داده است. این عسل عطر و طعم خاصی دارد و معمولا به رنگ کهربایی با شیرینی متوسط و طعمی تند و  ادویه‌دار است.

آویشن گیاهی سفید و کرکدار از خانواده ی نعناع است که در مناطق و دشت های معتدل و سرد کشور می روید. نام علمی این گیاه (Thymes Vulgaris) است که معنای شهامت و شفابخشی را دارد. آویشن از زمان قدیم برای درمان سرماخوردگی مصرف می شده و در سال های اخیر شرکت های دارویی عصاره ی این گیاه را در قالب شربت آویشن وارد بازار دارویی کرده اند. از طرفی دیگر، عسل نیز دارای خاصیت ضد سرفه و خلط آور است که برای گرفتگی صدا بسیار موثر می باشد.

عسل آویشن رایحه ی بسیار شدیدی دارد که مزه آن بدلیل محتویات گیاهی، مزه ای پر ادویه گونه بوده و شیرینی آن تا حدی متوسط و طعم این عسل ماندگار و خاص تعریف شده است. شرکت مهران آویشه در طول سال های فعالیت خود اقدام به تولید انواع عسل طبیعی نموده و عسل ها را با استفاده از گیاهان مختلف تولید کرده است.

طبق تحقیقات به عمل آمده از آزمایشگاه ها، خواص بسیار زیادی برای عسل آویشن ذکر کرده اند که دارای فواید بیشماری برای سلامتی می باشند؛ مانند: خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد سرفه، انرژی زایی، درمان آکنه، درمان التهاب معده، سیستم گوارش، سیستم تنفسی و افزایش دهنده ایمنی و سلامت بدن.

طریقه مصرف درمانی عسل آویشن

مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل آویشن با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب لیموی ترش و تازه به آن می‌تواند یک نوشیدنی مفید و سرشار از ویتامین C برای انواع مختلف بیماری‌ها باشد؛ پس همیشه سعی کنید عسل های گیاهی و طبیعی را با لیموی تازه بخورید.

بهبود سرع زخم با عسل آویشن

یکی از درمان های سریع زخم استفاده از عسل طبیعی است. عسل به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و قند بالا و همچنین حالت اسیدی آن در درمان سریع تر زخم ها بسیار موثر است. عسل میتواند به جلوگیری از خونریزی زخم نیز کمک کند. ممکن است شما نیز از اسکار و جای زخم ها نیز رنج ببرید. عسل میتواند آن ها را نیز کم رنگ کند و یا از بین ببرد. برای جلوگیری از تشکیل اسکار زخم پس از اعمال جراحی ، از پمادها و کرم هایی استفاده می شود که حاوی عسل می باشند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی