ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

رژیم لاغری پایدار

رژیم لاغری پایدار ،برای لاغری و کاهش وزن دائمی نیازی نیست یک رژیم سخت و زجرآور را دنبال کنید. بهترین استراتژی برای کاهش وزن مصرف غذاهای سرشار از مواد مغذی است. به‌جای تمرکز بر کمیت غذایی که می‌خورید، بر کیفیت غذای مصرفی‌تان تمرکز کنید. زمانی‌ که بشقاب‌تان سرشار از مواد مغذی و غذاهای حاوی فیبر باشد، پرخوری دشوار می‌شود.

به‌جای کالری‌شماری و محدودیت دائمی می‌توانید یک رژیم گیاهخواری را دنبال و بدون دردسر وزن کم کنید. حذف محصولات جانوری از رژیم غذایی تأثیرات مثبتی بر زندگی‌‌تان دارد. کاهش وزن، افزایش انرژی، بهبود رنگ پوست، بهبود عملکرد ورزشی و کاهش مشکلات گوارشی از تأثیرات رژیم گیاهخواری است. غذاهای گیاهی می‌توانند خوشمزه و سیرکننده باشند.

برای ایپک سلامت شما بسیار مهم است هدف از درج این مطالب نیز رعایت هرچه بیشتر نکات سلامتی است که این روزها هم بسیار اهمیت دارد.

آغاز رژیم لاغری بدون گرسنگی

تغییرات شدید و یک‌شبه معمولا با شکست همراه می‌شود. اثرات پایداری به‌همراه ندارد. بنابراین بهتر است آهسته در رژیم غذایی‌تان تغییر ایجاد کنید. ابتدا با تغییر یک غذا آغاز کنید و کم‌کم غذاهای دیگر را هم در رژیم غذایی‌تان جایگزین کنید. برای رسیدن به اهداف‌تان باید زمینه‌ای فراهم کنید و حتی اگر رسیدن به آنها غیرممکن به‌نظر می‌رسد، باز هم به‌آرامی به خودتان تلنگر بزنید. که در همان مسیر حرکت کنید. در واقع کلید موفقیت ایجاد اشتیاق برای رسیدن به هدف است، نه ایجاد اجبار.

استفاده از کربوهیدرات درزمان مناسب

کربوهیدرات‌ها یکی از پنج جزء اصلی رژیم غذایی به علاوه چربی‌ها ، پروتئین‌ها ، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که در بدن به قند ساده گلوکز تبدیل می‌شوند و برای تأمین انرژی کارکردهای حیاتی بدن به کار می‌روند .

کربوهیدرات‌ها در غذاهایی با اساس گیاهی و ترکیبات لبنی نیز یافت می‌شوند. انواع فرآوری نشده آن‌ها سالم‌ترین اشکال این ترکیبات هستند. غلات کامل، میوه‌ها و سبزی‌ها تازه و سایر حبوبات ( نظیر لوبیا و نخودفرنگی خشک‌شده ) حاوی کربوهیدرات‌های فرآوری نشده هستند .

آن‌ها همچنین سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و مواد مغذی گیاهی هستند که ما را سالم نگه‌ داشته و با بیماری‌ها مقابله می‌کنند .

فیبرها همچنین می‌توانند به تثبیت قند خون ، کاهش کلسترول ، بهبود عملکرد روده ، کنترل گرسنگی و سیری و کاهش وزن نیز کمک کنند .

در مقابل کربوهیدرات فرآوری شده به علت حذف فیبر از آن‌ها و اضافه کردن روغن و نمک برای طعم دهی بهتر ، ارزش غذایی کمی دارند مثل انواع نان سفید و ماکارونی ساخته‌ شده از غلات تصفیه ‌شده و فاقد سبوس ، نوشیدنی‌های شیرین شده با قندهای مصنوعی ، چیپس‌ها ، دونات و شیرینی‌ها

اگر کربوهیدرات ها که منبع انرژی بدن هستند بیش از حد نیاز مصرف شوند این کربوهیدرات‌های اضافی به‌ صورت چربی ذخیره می‌شوند و می‌توانند موجب افزایش وزن و افزایش میزان تری‌ گلیسیرید خون شوند .

بهترین زمان برای خوردن کربوهیدرات ها پس از فعالیت بدنی و همچنین زمانی است که بدن شما برای تجدید قوا نیاز به جایگزینی انرژی از دست رفته دارد .

پروتئین دررژیم غذایی

مصرف پروتئین ها متابولیسم بدن را بیشتر کرده و اشتهای شما را کنترل میکند . از طرفی پروتئین ها حجم عضلات شما را بیشتر کرده و از آنها حفاظت میکنند و شما را در رسیدن به لاغری پایدار و تناسب اندام کمک می کنند .

پروتئین بابرنامه مشخص شده می تواند بدنی سالم ایجاد کند.پس سعی کنید از گیاهانی مانند دانه سویا هم استفاده کنید. یا در لبنیات از سفیده تخم مرغ...

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۰۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی