ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

خریداینترنتی پک پذیرایی

خریداینترنتی پک پذیرایی ،ایپک در زمینه تولید پک های پذیرای و بسته های پذیرایی فعالیت می کند. تهیه و توزیع پک پذیرایی همایش – پک پذیرایی  مراسم ختم ، پک پذیرایی ویژه تولد – بسته پذیرایی مراسم ترحیم – بسته پذیرایی جلسه دفاع از پایان نامه  وزیپ کیپ های ترحیم از خدمات این مجموعه می باشد. اگرقرار است یک همایش و یا یک مراسم را برگزار کنید می توانید از پک های آماده و شکیل ایپک استفاده کنید وهرنوع اقلامی که مدنظرتان است انتخاب کنید.برای تهیه محصولات باما تماس گرفته و بعد از دادن اطلاعاتی در مورد همایش و یا مراسم خود از مشاوره رایگان همکاران ما در زمینه بسته های پذیرایی استفاده کنید.

همکاران ما بعد از ثبت سفارش در زمانی کوتاه و در زمان مشخص شده بسته ها و پک های پذیرایی را در محل شما تحویل خواهند داد.پک پذیرایی و بسته های پذیرایی در بهترین کبفیت و با بهترین محتویات تقدیم شما می شود. برای راه اندازی کلیه مراسم خود از جمله ختم و مراسم ترحیم می توانید از پک پذیرایی ختم و بسته پذیرایی مراسم ترحیم استقاده نمایید.

پک پذیرایی مراسم ختم

تهیه پک پذیرایی مراسم ترحیم با کیفیت عالی و قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه های برگزارکنندگان مراسم بوده است.اما با سفارش دادن به شرکت ایپک باخیالی آسوده به مابقی کارهای خود رسیدگی خواهید کرد.زیپ کیپ های مراسم ترحیم در طرح ها وسایزهای مختف متناسب بانیازشما برای برگذاری مراسم ختم می باشد.

معمولا دو یا سه عدد میوه مجلسی به همراه آبمیوه و کیک مرغوب در پک پذیرایی مراسم ترحیم بسیار مناسب است. استفاده از پک دستمال کاغذی و چاقو و نمک در پک پذیرایی مراسم ترحیم آن را بسیار شیک و شکیل نموده و دیگر نیازی به ظروف اضافه نخواهد بود. آب معدنی کوچک ۳۰۰ سی‎‌سی هم به تعداد نصف شرکت کنندگان مناسب است. مثلا اگر پیش بینی شما ۵۰۰ پک پذیرایی است، ۲۵۰ بطری آب معدنی کافی خواهد بود.دراین زیپ کیپ ها وحتی پک های مقوایی شما براحتی می توانید هاقلامی که مدنظرتان است قرار دهید.

کافیست  درهرکجای ایران که هستید باما تماس گرفته و سفارش خودراثبت و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تهیه پک پذیرایی صبحانه ادارات وسازمان ها

خرید صبحانه اداری و شرکتی برای پرسنل یک سازمان، برای مدیران آن سازمان به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. تفاوت سلیقه ها در مواد غذایی داخل صبحانه شرکتی یکی از عوامل سختی تهیه و خرید صبحانه برای کارمندان مخصوصا با تعداد بالا است. بنابراین تهیه صبحانه ازجایی که تنوع غذایی داشته باشد بسیار مهم است. شرکت ایپک که به صورت فروشگاه اینترنتی در بازار پذیرایی ایران فعالیت دارد، معتبرترین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده انواع صبحانه و پذیرایی برای سازمان ها است.

طبع غذایی بسیاری از کارمندان به این شکل است که دوست دارند صبحانه گرمی بخورند. مخصوصا در فصل های سرد سال، صبحانه گرم طرفدار بیشتری دارد و مورد علاقه افراد است. از این رو ایپک در لیست صبحانه اداری خود انواع صبحانه گرم را با بهترین کیفیت قرار داده است.

پک پذیرایی همایش وسمینار

پک‌ های پذیرایی، شامل مجموعه‌ لوازم مناسب پذیرایی از مهمان است. این پک‌ ها، معمولا با ظروف مناسبی تهیه می‌شوند که گاهی با تزیین مناسب با مراسم، تقدیم مهمانان می‌شود. اگر قصد دارید از پک پذیرایی دفاع پایان نامه استفاده کنید، بهتر است آن را از محل مناسبی سفارش دهید. کیفیت پذیرایی مراسم پایان نامه‌ شما، بستگی به کیفیت لوازم پذیرایی درون این پک‌ ها دارد. پس سعی کنید، از مرکز معتبری برای سفارش آن، استفاده کنید.

مزیت استفاده از پک های پذیرایی بهداشتی‌ بودن این پک‌ هاست. همچنین نگرانی و استرس‌تان را از فراهم کردن مقدمات پذیرایی، کاهش می‌دهد. استفاده از این پکیج‌ ها، در وقت‌تان صرفه‌جویی زیادی می‌کند و به‌راحتی می‌توانید، روزهای پایانی تا برگزاری جلسه دفاع پایان نامه را، به استراحت و مرور پروژه خود بپردازید. فقط سعی کنید که زمان عقد قرارداد، از کیفیت محصولات جهت پذیرایی از مهمانان، مطمئن شوید.

برند محصولاتی که قرار است درون پکیج‌ ها قرار گیرند. اهمیت زیادی دارد. زمان برگزاری دفاع پایان نامه نیز، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که درانتخاب محتویات پکیج، باید به آن توجه کنید. سعی کنید، مناسب‌ترین لوازم پذیرایی را تدارک ببینید و اندکی، سلیقه مهمانان را در نظر بگیرید. برای مثال، سرو نوشیدنی خنک طبیعی درون پکیج‌ ها، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در یک روز گرم می‌توانید داشته باشید. همچنین، تازه بودن اقلام پذیرایی، از نکات مهم در عالی بودن پکیج پذیرایی است.فرم چیدمان پکها نیزازجمله مسائلیست که باید به آن توجه کرد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۰۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی