ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ طرحداربرای مراسم ختم

زیپ کیپ طرحداربرای مراسم ختم ،امروزه به دلیل شرایط سخت و بیماری برگزاری مراسم ختم و ترحیم شکل تازه ای به خود گرفته است و خانواده ها برای پذیرایی از مهمانان متوسل به پاکت های طرحدار وبهداشتی شده اند .که وسیله مناسبی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا می باشد.

کیسه های پلاستیکی که در بالای آنها نواری وجود دارد که شبیه زیپ می باشد و وقتی آنها را به هم فشار می دهیم کیپ می شوند .و دیگر چیزی از محتویات کیسه خارج نمی شود به این کیسه ها زیپ کیپ می گویند.این زیپ کیپ ها که به سفارش مشتری در سایز و طرح متفاوت بوده و اقلام پذیرایی در آن جای میگیرد بسیار پر طرفدار می باشد.

شرکت ایپک آماده ثبت سفارشات شما و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد.

سایز زیپ کیپ ختم چقدر است ؟

سایز متداول این زیپ کیپ ها ۳۰*۲۰ می باشد که ۴ قلم جنس به راحتی در آنها جای می گیرد. برای افرادی که اقلام بیشتری می خواهند در زیپ کیپ میوه مراسم ترحیم قرار بدهند زیپ کیپ سایز بزرگ ختم طراحی شده است این کیسه ها ابعاد ۲۵*۳۵ را دارا هستند و بیش از ۴ قلم میوه و نوشیدنی و کیک می توان در آنها قرار داد.

اگر قصد قرار دادن آب معدنی در زیپ کیپ ختم را دارید توجه داشته باشید که در زیپ کیپ های ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی استفاده نمائید و برای سایز بزرگتر نظیر آب معدنی ۵۰۰ سی سی شما باید از کیسه های ۳۵*۲۵  استفاده نمائید.برای اطلاعات دقیقتر شما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با براساس نیازتان شما را در خرید زیپ کیپ مناسب راهنمایی کنند.

پک پذیرایی ختم

پذیرایی مراسم ترحیم جز اصلی و اساسی این گونه از مراسمات است. بخشی از پذیرایی در زمان برگزاری مراسم صورت می گیرد و بخش دیگری از آن بعد از تمام شدن مراسم اتفاق می افتد.

در این مواقع خوردن خوراکی های شیرین مثل حلوا و خرما به آرام شدن فرد کمک بسیار زیادی می کند زیرا باعث بالا رفتن سطح سروتونین مغز می شود. پس استفاده از خوراکی هایی مانند حلوا و خرما علاوه بر این که مربوط به پذیرایی مراسم ترحیم در قدیم می شود، از نظر علمی نیز مورد توجه پزشکان قرار دارد.

همچنین خرما و حلوا جز خوراکی های نرم به حساب می آید که به راحتی هضم می شود و خوردن آن برای افرادی که شرایط روحی مناسبی ندارند، بسیار راحت تر از خوردن غذاهای سنگین خواهد بود.

باتوجه به تغییرات در نوع پذیرایی براساس شرایط فعلی ،الام جهت پذیرایی شامل حلوا و خرما و آبمیوه یا کیک و میوه و آب معدنی می باشد.

چطور بهترین پک پذیرایی مراسم ترحیم را آماده کنیم؟

اگر فرصت و نیروی کار کافی در اختیار دارید، می‌توانید پک مراسم ختم را، خودتان آماده کنید. در چنین شرایطی، درصورتی‌که اقوام و دوستان، برای کمک و پذیرایی اعلام آمادگی کنند، می‌توانید از آن‌ها برای تهیه چنین پک‌ هایی کمک بگیرید. کافی است، به تعداد مهمانان‌تان، زیپ کیپ مخصوص، سفارش دهید. اندازه ظروف به‌اندازه‌ای باشد، که تمامی اقلام پذیرایی، داخل آن جا بگیرد. چند بسته دستمال کاغذی بخرید، به تعداد مهمانان و پک‌ های پذیرایی، چاقو و چنگال تهیه کنید. از میوه‌فروشی یا بازار میوه، براساس تعداد مهمانان، میوه تهیه کنید. تدارک خرما با گردو، شیرینی‌های مخصوص پذیرایی و حلوا نیز، برعهده خودتان یا شیرینی ‌فروشی است. با تهیه تمام این اقلام، می توانید از اطرافیان درخواست کنید که، با رعایت بهداشت و پس از شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن میوه‌ها و آب‌میوه‌ها، آن را داخل پک پذیرایی قراردهند و پک‌ ها را، خوب ببندند .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی