ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بهترین وبدترین غذاهادرصبحانه

بهترین وبدترین غذاهادرصبحانه ،اهمیت زیاد خوردن صبحانه به دلیل بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از افت قند خون است. از مهم ترین دلایلی که متخصصان تغذیه بر خوردن صبحانه تاکید می کنند. صبحانه موجب افزایش توانایی حل مساله، تمرکز بیشتر و داشتن تفکری خلاق در فرد می شود.سوخت اصلی بدن در مهم ترین وعده غذایی یعنی صبحانه باید به شکلی مناسب تأمین شود. تا در وعده های بعدی، بتوانید با تمدید انرژی تان، بیشترین بهره وری را برای بدنتان به ارمغان آورید.

مااین اطلاعات رادر اختیارشماقرار می دهیم تابیشتربا وعده صبحانه و موادغذایی موردنیاربدن آشناشوید.

موادغذایی ممنوع در صبحانه

صبحانه ما ایرانی ها، نان و پنیر و چای شیرین است که کنار هم یک ترکیب سالم و مغذی را تشکیل می دهند. اما اگر خواستید تنوعی در صبحانه ایجاد کنید بهتر است این مواد رامصرف نکنید:

سوسیس و کالباس: گوشت های فرآوری شده و چاشنی‌های مورد استفاده بر روی آنها با بیماری‌های قلبی و سرطان روده بزرگ مرتبط هستند. بهتر است آنها را از همه وعده های غذایی خود حذف کنید و بیشتر از ماهی یک بار هم سراغشان نروید.‏

کورن فلکس: اگر چه خیلی ها طرفدار کورن فلکس ها هستند اما باید بدانید که رنگ ها و مواد شیمیایی استفاده شده در کورن فلکس ها مضر است و می تواند باعث بیش فعالی کودکان یا چاقی آنها شود.

شیرینی و کیک: موادغذایی مثل شیرینی دانمارکی، رول دارچین و نان های شیرین و برشته شده، کالری و چربی بالایی دارند که باعث می شوند شما به خاطر حجم کم شیرینی ها سیر نشوید اما در عوض کالری زیادی را دریافت کنید.

صبحانه مردم کشورهای جهان

انگلیسی : این صبحانه از لوبیا ، سوسیس ، تخم مرغ ، قارچ  و نان تست و یک فنجان چای تازه دم  تشکیل شده است.

کوبایی : این وعده غذایی در کوبا  معمولا با قهوه شیرین کمی شیر همراه است .  یک نوع نان  محلی هم سرو میشود که آن را معمولا در قهوه فرو برده و میل میکنند .

بهترین وبدترین غذاهادرصبحانه

لهستانی : یک صبحانه سنتی لهستانی شامل  با برشهای کیلباسا  ماکارونی سیب زمینی است .

اسپانیایی : صبحانه در اسپانیا  ساده اما واقعاخوشمزه است. نان با  سیر تازه و مقدار زیادی از گوجه فرنگی رسیده، پس از آن اندکی روغن زیتون و نمک.میتوان مخلفاتی نظیر  پنیر، ژامبون یا سوسیس را هم به آن افزود.

مراکشی: معمولا از نان های مختلف با برخی ازانواع ترشی، مربا ، پنیر یا کره تشکیل شده است.

سوئدی: که اغلب شامل نان شیرین و پهن سوئدی است. این یک کیک تخت نازک از خمیر و سرخ شده در روغن که معمولا تکه های میوه داخل ان است.

ایسلندی: این صبحانه دلچسب و گرم برای مبارزه با صبح های سرد ایسلند و شامل قهوه و شکر همراه کشمش و یا آجیل است .

پرتغالی: این صبحانه بسیار خوشمزه و ساده با مقدار زیادی قهوه است.

دانمارکی :  روی میز صبحانه مرد دانمارکی شما اغلب  نان  ، پنیر، کالباس، ژامبون ، مغز، عسل، مربا و گاهی اوقات حتی شکلات پیدا میکنید.

آلمانی : پنیر محلی و نان تازه و در اخر یک فنجان قهوه برای یک آلمانی صبحانه ایده آل است.

آمریکایی : کیک تازه همراه با بلوبری در صبحانه آمریکایی هاست.

فرانسوی :بادام خرد شده، کره، شکلات یا خامه،برای آنها همیشه  خوب است.

هندی: درهند سیب زمینی را با رزماری بو داده، همراه با عدس ، سوسیس گیاهی و نان برشته ، فلفل، موزمیخورند . غذاهای صبحانه  در هند درهر منطقه متفاوت است.

 

 

بهترین مواد غذایی برای صبحانه سالم و مقوی

برای اطمینان از وجود مواد لازم برای رشد عضلات، مصرف پروتئین در وعده صبحانه بسیار مهم است. بهترین روش برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن، استفاده از غذاها با بیشترین تراکم پروتئینی است . افرادی که در یک صبحانه با 350 کیلو کالری ، 35 گرم پروتئین مصرف می کنند. نسبت به ارادی که 13 گرم، پروتئین استفاده می کنند. راحت تر می توانند وزن خود را کم کنند. تخم مرغ مخصوصا سفیده آن، غذایی است. که دارای تراکم بالای پروتئین می باشد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.شما عزیزان می توانید پک های پذیرایی صبحانه و میان وعده وزیپ کیپ های مخصوص مراسم ترحیم را هم ازطریق سایت و هم تلفن های تماس ثبت سفارش کرده و در کوتاهترین زمان ممکن برای شما در سراسرایران ارسال شود.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

صبحانه

  • ۹۹/۰۹/۱۳
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی