ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی در مراسم ختم

پک پذیرایی در مراسم ختم ،تهیه پک پذیرایی مراسم ترحیم با کیفیت عالی و قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه های برگزارکنندگان مراسم بوده است. خانواده عزاداردرشرایط سخت ازدست دادن عزیزشان و محدودیت درزمان باعث می شود که دغدغه پذیرایی هم به آنهافشارآورد. خرید میوه و شیرینی و آبمیوه با قیمت و کیفیت مطلوب، شستشو و بسته بندی میوه ها و حمل و نقل آنها، دشوار تر از آنست که در ابتدا به نظر می رسد.

لذا امروزه در عصر فناوری و سرعت، خرید اینترنتی پک پذیرایی مراسم ترحیم با قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار به صرفه خواهد بود.شرکت ایپک با سال ها تجربه در خدمات و بسته های پذیرایی برای انواع مراسم همایش،ختم ،صبحانه و میان وعده....گزینه مورد اعتمادی برای برگزاری مراسم شما عزیزان می باشد.

چگونه پک پذیرایی را سفارش دهیم؟

شما می توانید با مراجعه به وبسایت ایپک و یا تماس با شماره تلفنها ی موجود درسایت پک پذیرایی مراسم ترحیم دلخواه خود را انتخاب کنید و در زمان و مکان مورد نظر تحویل بگیرید.

گروه ایپک مراتب تسلیت خود را به شما خانواده داغدار محترم عرض می نماید.آبروی مراسم شما، آبروی ماست.پک های مقوایی و یا زیپ کیپ های مخصوص درسایزها و طرح های متنوع می تواند قدرت انتخاب شمارا بالاببرد . ازطرفی با انتخاب اقلام پذیرایی هم از تخفیف و قیمت فروش عمده اقلام بهره مند شوید.

خرید پک بسته بندی پذیرایی خالی

از آنجائی که برخی از مشتری صرفا به دنبال خرید پک خالی پذیرایی می باشند، ایپک این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید پک پذیرایی خالی و یا باکس پذیرایی را به صورت جداگانه تهیه کنید.

یکی از بهترین روشهای پذیرایی از مهمان ها در مراسم ها و رویدادهای مختلف استفاده از پک مقوایی پذیرایی می باشد. این پک های پذیرایی در طرح ها و اندازه های مختلف ویژه پذیرایی مراسم های مختلف طراحی و عرضه شده است. شرکت ایپک برای سلیقه های مختلف پک پذیرایی ارزان و پک پذیرایی لاکچری و پک پذیرایی شیک را طراحی کرده است.

پک مقوای

پک مقوایی مناسب انواع میوه ها و شیرینی ها می باشد. می توانید سه نوع میوه و یا دو میوه و شیرینی را در پک کوچک قرار دهید. پک ایپک بهداشتی بوده و دارای تاییدیه سیب سلامت وزارت بهداشت و مناسب مواد خوراکی می باشد. پک ابپک در مقایسه با پک های پلاستیکی که بازیافت پذیر نیستند، دوستار محیط زیست می باشد . پک  را می توانید در مراسم ترحیم. پذیرایی دفاع پایان نامه و سایر مراسم سفارش دهید.پک مقوایی دریک رنگ سفید موجود می باشد.

برای تزیین پک های پذیرایی می توانید از نوارو روبان های رنگی استفاده کنید. نوار ها و روبان ها در رنگ های سبز، آبی، نارنجی، قرمز، مشکی، صورتی، بنفش، فیروزه ای موجود می باشد. برای پک پذیرایی دفاع پایان نامه می توانید از نوار با طرح کلاه فارغ التحصیلی و برای پک ترحیم میتوانید از نوار مشکی ترحیم استفاده کنید.

قیمت پک پذیرایی مهمانو

قیمت پک های پذیرایی متناسب با طرح و اندازه متفاوت می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت بسته پذیرایی به میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت پک پذیرایی کامل با محتوای شامل جمع قیمت اقلام داخل پک + قیمت پک مقوایی + هزینه خدمات بسته بندی می باشد.

پک خیرات، خرید پاکت پذیرایی، بسته کیسه ای ختم، کیسه دسته دار ترحیم، پک های مراسم ختم، پک کیسه ای ختم طرح هوالباقی، پک پذیرایی مراسم ترحیم پاکت مشکی میوه ختم و پک زیپدار و  پک بسته بندی میوه پاکت مشکی.

خرید از مهمانو

اقلام پیشنهادی در بخش های میوه، نوشیدنی، کیک و شیرینی، حلوا، خرما و … می باشد. ایپک برای مراسم ترحیم پک های مخصوص این مراسم را با رنگ مشکی طراحی کرده است. ضمنا مشتریان می توانند از نوار و یا ربان های مشکی برای تزیین بسته های پذیرایی استفاده کنند.

سپس بعد از انتخاب پک پذیرایی، مشتریان باید تعداد پک و زمان و مکان دریافت را وارد کنند. از اینجا به بعد شرکت ایپک با برنامه ریزی دقیق و حرفه ای سفارش های مشتریان را آماده کرده و در زمان و مکان مورد نظر تحویل می دهد.

پس از دریافت سفارش و صدور فاکتور، میوه و شیرینی به صورت روزانه خریداری می شود. میوه های درجه یک و با کیفیت و در اندازه های مشخص انتخاب می شود. پس از شستشو و خشک کردن، بسته های مشتریان بر اساس سفارش های دریافت شده آماده شده و هماهنگی لازم جهت ارسال انجام می شود و بسته های پذیرایی ترحیم در کارتن های تمیز و بزرگ به مشتریان تحویل داده می شود.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.شما عزیزان می توانید پک های پذیرایی صبحانه و میان وعده وزیپ کیپ های مخصوص مراسم ترحیم را هم ازطریق سایت و هم تلفن های تماس ثبت سفارش کرده و در کوتاهترین زمان ممکن برای شما در سراسرایران ارسال شود.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۱۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی