ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

محصولات زیپ کیپ

محصولات زیپ کیپ ،زیپ کیپ نام این شرکت و برند ثبت شده جهانی میباشد که متاسفانه توسط برخی از تولید کنندگان متفرقه از این نام بطور کامل و جزئی مورد سو استفاده قرار گرفته که موجب گمراهی مصرف کننده شده است.زیپ کیپ ها مزایای بسیاری دارند .موارد استفاده از زیپ کیپ بالاست . شما از زیپ کیپ های طرح دار برای مراسم ختم ، چهلم ،درایام کرونا برای خیرات ، بسته بندی آجیل و خشکبار ، ...هم استفاده کرد.

شرکت ایپک درزمینه فروش زیپ کیپ های ختم و بسته بندی مواد غذایی مدت هاست فعالیت عمده ای دارد.مشتریان عزیز می توانند با تلفن های تماس در سایت با همکاران در قسمت فروش و ثبت سفارش تماس بگیرید.تادراسرع وقت محصولات برای شما ارسال شود.

مزایای استفاده از زیپ کیپ 

  •   قابلیت استفاده برای چندین بار
  •  باز و بسته شدن آسان
  •  ماندگاری بیشتر مواد غذایی
  •  نفوذ ناپذیری هوا و آب به داخل زیپ کیپ که باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود
  •   عدم باز شدن از داخل ” زیپ یک طرفه ”
  •  سهولت در فریز کردن
  •  ضخامت بیشتر زیپ کیپ نسبت به کیسه های فریزر معمولی
  •  بسته بندی و فریز کردن انواع مواد غذایی بسته بندی و نگهداری اشیا و صنایع مختلف از جمله قطعات الکتریکی و صنعتی
  •  راحت ترین راه برای بسته بندی قطعات ریز و کوچک از قبیل :‌ پیچ و مهره ،‌یراق آلات

پاکت های ایستاده زیپ کیپ

پاکت های بسته بندی دارای نوع های بسیاری زیاد و مختلفی است ، پاکت ایستاده زیپ دار یکی از انواع مختلف پاکت است که خود نیز نوع های بسیار گوناگونی دارد از همین رو هر مشتری سفارش سازی خاص خود را دارد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انواع نوع ها را نام برده و شما را بهتر با این نوع بسته بندی آشنا کنیم .

پاکت های ایستاده در اصل همان پاکت کاست دار است . که تعبیه این کاست ها باعث ایستادگی کاست می شود .مواد اولیه که برای تولید پاکت ایستاده زیپ دار و دیگر نمونه های پاکت استفاده می شود کرافت یالمینت روی یکدیگر است که دارای مقاومت بسیار بالایی است در کنار مقاومت بالا این نوع مواد قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند که می توان حتی ریز ترین جزییات را با بالاترین کیفیت روی آن چاپ کرد .

زیپ کیپ مراسم ترحیم

سایز متداول این زیپ کیپ ها ۳۰*۲۰ می باشد که ۴ قلم جنس به راحتی در آنها جای می گیرد. برای افرادی که اقلام بیشتری می خواهند در زیپ کیپ میوه مراسم ترحیم قرار بدهند زیپ کیپ سایز بزرگ ختم طراحی شده است این کیسه ها ابعاد ۲۵*۳۵ را دارا هستند و بیش از ۴ قلم میوه و نوشیدنی و کیک می توان در آنها قرار داد.

اگر قصد قرار دادن آب معدنی در زیپ کیپ ختم را دارید توجه داشته باشید که در زیپ کیپ های ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی استفاده نمائید و برای سایز بزرگتر نظیر آب معدنی ۵۰۰ سی سی شما باید از کیسه های ۳۵*۲۵  استفاده نمائید.برای اطلاعات دقیقتر شما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با براساس نیازتان شما را در خرید زیپ کیپ مناسب راهنمایی کنند.

پک پذیرایی ختم

پذیرایی مراسم ترحیم جز اصلی و اساسی این گونه از مراسمات است. بخشی از پذیرایی در زمان برگزاری مراسم صورت می گیرد و بخش دیگری از آن بعد از تمام شدن مراسم اتفاق می افتد.

در این مواقع خوردن خوراکی های شیرین مثل حلوا و خرما به آرام شدن فرد کمک بسیار زیادی می کند زیرا باعث بالا رفتن سطح سروتونین مغز می شود. پس استفاده از خوراکی هایی مانند حلوا و خرما علاوه بر این که مربوط به پذیرایی مراسم ترحیم در قدیم می شود، از نظر علمی نیز مورد توجه پزشکان قرار دارد.

همچنین خرما و حلوا جز خوراکی های نرم به حساب می آید که به راحتی هضم می شود و خوردن آن برای افرادی که شرایط روحی مناسبی ندارند، بسیار راحت تر از خوردن غذاهای سنگین خواهد بود.

باتوجه به تغییرات در نوع پذیرایی براساس شرایط فعلی ،الام جهت پذیرایی شامل حلوا و خرما و آبمیوه یا کیک و میوه و آب معدنی می باشد...

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی