ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

تزئین پک های ایپک برای عزا

تزئین پک های ایپک برای عزا ،پک های مقوایی ایپک در سایز 15*21 در ارتفاع 12 س برای تمامی مراسم های شما قابل استفاده می باشند. دوستانی که نمی خواهند لوگوی شرکت روی پک وجود داشته باشد می توانند از تزئینات خاصی استفاده کنند تا جعبه جلوه بهتری داشته باشد.

برای مراسم عزاداری می توانید از برگه های مشکی که از جملات یا ابراز همدردی یا تشکر از حضور مهمانان روی لوگو چسبانده شود و روبان مشکی دورتادور جعبه قرار داد .

پک پذیرایی مراسم عزا

امروزه به مناسبت های مختلف مراسمهای مختلفی برگزار می کنند. ویکی از همین مراسم ها برگزاری مراسم تدفین است. در اکثر کشورهای دنیا به شیوه ها و سنت های مختلف انجام می شود.کشور ما نیز از گذشته های دور این آیین را برای از دست رفتگان خود انجام داده می دهد.و امروزه مردم به شکل مدرن تری مراسم ختم و پذیرایی را برگزار می کنند. پذیرایی مراسم ترحیم به عنوان یکی از بخش های اصلی آن به نشانه احترام به متوفی و افراد حاضر در مراسم باید به شیوه ای پسندیده به اجرا درآید.

امروزه شاهد تغییراتی در نحوه پذیرایی مراسمات ترحیم هستیم. به نحوه ای که از بسته یا پک های پذیرایی برای پذیرایی از مهمانان تهیه می شود. مسئولین برگزار کننده مراسم ترحیم این بسته ها را پیش از مراسم آمده کرده یا تهیه می کنند و اقلام خود در جعبه ها قرار می دهند.. انواع متعدد پک های پذیرایی وجود دارد که صاحب عزا با توجه به بودجه مورد نظر خود می تواند برای تهیه آن اقدام کند. پک میوه ترحیم به طور کل ممکن است بنابر خواسته فرد صاحب عزا شامل موارد زیر باشد:
سیب
موز
خیار
پرتقال و...

همچنین علاوه بر میوه در پک های پذیرایی مراسم ترحیم می توان از موارد مطرح شده در زیر نیز استفاده کرد.

آجیل
انواع کیک ها یا آب میوه ها
خرما یا حلوا...

مزایای استفاده از پک پذیرایی در مراسم عزا

آرامش و تمرکز بیشتر صاحبان عزا برای برگزاری مراسمی آبرومندانه
کاهش وقت و زمان شما

کاهش هزینه در حمل ونقل
ریخت و پاش های نامتعارف و غیر اصولی

باکس پذیرایی ایپک

ایپک در زمینه تولید پک های پذیرای و بسته های پذیرایی فعالیت می کند. تهیه و توزیع پک پذیرایی مراسم ختم از خدمات این مجموعه می باشد. در صورتیکه قرار استمراسم غزاداری برگزار شود.می توانید از پک های آماده و شکیل ایپک استفاده کنید. وپک پذیرایی آبرومندانه از مهمانان خود داشته باشید

برای ثبت سفارش شما می توانید با ما تماس بگیرید .حتی برای نوع تزئین پک های مراسم ترحیم با مشاوران فروش ما صحبت کنید.

شرکت ما اعضای خلاقی دارد که در تزئین پک های عزا می توانند ایده های جالبی ارائه دهند.با ما می توانید سبک جدیدی از پذیرایی را ارائه دهید .

اقلام مورد پذیرایی در مراسم عزا

در آداب ورسوم ایرانیان پذیرایی ازمهمان جزء ارکان مهم مهمان نوازی میباشد.یکی از مهم ترین موارد در برگزاری هرمراسمی پذیرایی شایسته از میهمانان است. تهیه میوه یک دست و مرغوب،شستشو و بسته بندی آنها وقت و هزینه قابل توجهی از برگزارکنندگان می گیرد.

1 - چای و قند : شاید بتوان اصلی ترین مورد پذیرایی در اینگونه مراسم را چای دانست.

2 - خرمای مجلسی شیک : معمولا در مراسم ختم از خرمای مغزدار استفاده می شود .

3 - حلوای تزیین شده : به دو صورت دیسی و تکنفره . یکی از مزایای حلوای یکنفره این است که زیر آن از کاغذهای مخصوص استفاده شده و از لحاظ بهداشتی  بسیار مهم می باشد.

4 - شیرینی ترحیم : ا انواع می توان به مدل های کوکیز  , تسمه ای , شکلاتی , برزیلی و برشتوک اشاره کرد. ا

5 - آبمیوه : در کنار میوه می توان از آبمیوه هم استفاده نمود و پذیرایی بهتری از میهمانان حاضر انجام داد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.شما دوستان عزیز می توانید برای شب یلدا از پک های پذیرایی شب یلدا شرکت ایپک با تزئینات و اقلام مورد نظر استفاده کنید.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی