ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته بندی مواد غذایی و خشکبار

بسته بندی مواد غذایی و خشکبار ، نحوه بسته بندی ایده‌آل برای هر تولید کننده امری ضروری است .بسته بندی نشان دهنده هویت شرکت، محصول است. نه تنها باید در بسته بندی خود خلاقیت داشته باشید بلکه باید مشتریان خود را نیز جذب کنید .مواردبسیاری است که باید آنها را در نظر گرفت.

نوع بسته بندی باید به گونه ای باشد که مشتری ترغیب بشود تا محصول شما را از میان محصولات مشابه انتخاب کند.

بسته بندی خشکبار با زیپ کیپ

بسته بندی محصولات بسیار مهم است.زیا هم باید جلوه زیبایی برای محصولات خشکبار داشته باشد و هم نگهدارنده خوبی باشد.به همین دلیل، محصولات خاصی به انواع خاصی از مواد بسته بندی نیاز دارند.همچنین انتخاب یک ماده بسته بندی که در مقابل آلودگی مقاومت کند نیز مهم است. بخش مهم دیگری که از محصول شما محافظت می‌کند، اطمینان از این است که افراد درگیر در فرآیند بسته بندی، محصول را به اندازه شما می‌شناسند. بسته بندی اقلام مختلف مواد غذایی نیازهای متفاوتی دارند.
زیپ کیپ هایی که شرکت ایپک بفروش می رساند در سایزها و رنگ ها ی مختلف و در جنس های متالایز و کرافت ...مناسب با هر محصولی اعم از قوه ،شکلات ، زعفران و خشکبار و غیره .. می باشد.

کافیست شما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا متناسب با نیازتان شماراراهنمایی کنند.

انواع بسته بندی خشکبار

خشکبار به دو صورت خانگی و صنعتی بسته بندی می شود.که از متداول ترین نوع خانگی آن دستگاه پر کن تک توزین استاین دستگاه دارای پدال و تابلو برق مجزاست و در کنار آن دستگاه دوخت حرارتی یا دوخت پدالی مکمل فوق العاده می تواند باشد.

با داشتن این دستگاه  هیچ محدودیتی ندارید آزادی عمل خواهید داشت با این دستگاه می توانید هر محصولی را که فکرش را بکنید  بسته بندی کنید.سرعت عمل بالای آن هم بسیار حائز اهمیت است.

بسته بندی خشکبار

در گذشته خشکبار در پاکت های کاغذی کرافت عرضه می شد که حس نوستالژیکی برای ما دارد. اما در حال حاضر انواع بسته بندی های مقوایی و پلاستیکی زیپ کیپ برای آن عرضه می شود.ایده های بسیاری برای بسته بندی خشکبار وجود دارد که در عرضه و تقاضای محصول بسیار نقش داشته.و مستقیما روی فروش تاثیر مثبت می گذارد.

کیفیت بالای محصول از لحاظ ظاهری

چیزی که در نگاه اول مشتری را جذب میکند ظاهر جعبه بسته بندی است. طراحی کارتن بسته بندی خشکبار باید طوری باشد که هم با محصول سازگاری داشته باشد وهم استاندارد های کشور مقصد در آن حفظ شده باشد. جدا از اینها یه طراحی زیبا و چشم نواز به تنهایی می تواند باعث جذب هر چه بیشتر مشتری و خریدار شود. طراحی زیبا و مناسب علاوه بر اینکه در داخل کشور مشتریان خاص خود را دارد باعث جذب هر چه بیشتر خریدار خارجی می شود. یکی از راهکار هایی که می تواند کیفیت ظاهری محصول را بالا ببرد استفاده از تصاویر هماهنگ با محصول بر روی جعبه خشکبار است.

اکثر مشتریان یا خریداران محصولات خشکبار به کیفیت و طراحی عالی بسته بندی اهمیت فراوانی می دهند. به طوری که این موضوع می تواند خریداران زیادی برای آن محصول و نام تجاری جذب کند و باعث ارتقاء سطح رقابت و کیفیت محصول در سطح بین الملل شود.

بسته بندی های ضد آب طرفداران بسیاری دارد.مثل زیپ کیپ های طرح دار متالایز. برای بسته بندی خشکبار و آجیل از پک مناسب پذیرایی، بسته های مغز تکی، چند نفره، هدیه، رو میزی و غیره استفاده می شود.

برای جلو گیری از این اتفاقات بهتر است از کارتن هایی با بسته بندی مناسب و ضد آب استفاده شود تا تحت تاثیر این عوامل رنگ، بو و مزه خشکبار تغییر نکند و از کیفیت آن کاسته نشود .

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .

تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۰۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی