ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک عزا

پک عزا

پک عزا ،برگزاری مراسم عزا در هر کشوری با هر آداب و رسومی انجام می شود.اصل و اساس بگزاری یکی است تنهاروش برگزاری آن متفاوت است.

شکل مراسم ماهیت اصلی خودرا حفظ کرده ولی در کل تغییرات جزئی داشته است.این تغییرات بیشتر در نوع پذیرایی می باشد.

شرایط فعلی درکشور و جهان طوری است که باید مراسم کوتاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد. این پذیرایی ها برخلاف سابق در پک های زیپ کیپ مخصوص مراسم ترحیم انجام می گیرد.

شرکت ایپک از طریق تجهیز پک های عزا شما را در برگزاری این مراسم یاری می دهد.

رسوم قدیمی در برگزاری عزا

ایران در زمان قدیم رسم بوده که تا هفت روز نباید در خانه صاحب عزا پخت و پزی صورت می گرفت و همسایه ها برای آنها غذا می بردند. تا آنها بتوانند در آرامش به عزاداری خود برسند.این رسم در بین اقوام بختیاری و لر هنوز هم مرسوم است. مراسم هفتم یا ختمی که امروزه می گیرند، بیشتر در مسجد برگزار می شود و پذیرایی مراسم ترحیم از میهمانان با خرما، حلوا و میوه انجام می شود.

تاریخچه پذیرایی در عزا

درگذشته درمراسم عزا به مردم نان گندم می دادند. مصرف کردن خرما و حلوا به عنوان پذیرایی مراسم ترحیم، به این دلیل که صاحبان عزا تمایلی به خوردن غذا ندارند و به کلی اشتهای خود را نیز از دست می دهند. همین به مرور باعث می شود تا نوسانات قند خون بسیار زیادی داشته باشند و درنهایت نیز قند خون آنها پایین بیاید. از عوارض پایین آمدن قند خون نیز می توان به اضطراب و استرس اشاره کرد.

در این مواقع خوردن خوراکی های شیرین مثل حلوا و خرما به آرام شدن فرد کمک بسیار زیادی می کند زیرا باعث بالا رفتن سطح سروتونین مغز می شود. پس استفاده از خوراکی هایی مانند حلوا و خرما علاوه بر این که مربوط به پذیرایی مراسم ترحیم در قدیم می شود، از نظر علمی نیز مورد توجه پزشکان قرار دارد.

همچنین خرما و حلوا جز خوراکی های نرم به حساب می آید که به راحتی هضم می شود و خوردن آن برای افرادی که شرایط روحی مناسبی ندارند، بسیار راحت تر از خوردن غذاهای سنگین خواهد بود.

بسته های پذیرایی در مراسم عزا

بسته های پذیرایی مراسم ترحیم شامل موارد زیر می باشد:

  • میوه ها: سیب، موز، خیار یا پرتقال
  • انواع کیک ها یا آب میوه ها
  • خرما یا حلوای خرما
  • قاشق و چنگال پلاستیکی
  • کیک یزدی یا شیرینی های مخصوص عزا:میکادو جز خانواده ویفرها است. میکادو را می توان نوعی حلوا نامید که از نان میکادو، شکر، شکلات، خمیر فندق و پودر پسته تشکیل می شود. میکادو جز شیرینی هایی است که برای پذیرایی در مراسم ترحیم استفاده می شود و حتی می توانید به عنوان نذری نیز از آن استفاده کنند.
نکاتی در مورد سفارش پک پذیرایی مراسم ترحیم

اقلامی که داخل پک ها گذاشته می شوند می بایست از برند معتبری باشند .حتما مسائل بهداشتی رعایت شده باشد .واینکه از طرف شرکت معتبری سفارش انجام شده باشد.کیفیت کیک و خرما و هرآنچه که برای پذیرایی نیاز است باید عالی باشند.اگر در هزینه سفارش پک هامقدارکمی اعلام شده باشد باید توجه داشته باشید که از کیفیت اقلام زده نشده باشد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .

تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۰۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی