ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرای ساندویچ ایپک

پک پذیرای ساندویچ ایپک ،در برگزاری یک سمینار یا جلسه یکی از موارد بسیار مهم، جلب رضایت افراد حاضر در جلسه است. جلب رضایت افرادی که از نقاط دور و نزدیک برای شرکت در سمینار آمده اند.رضایتمندی شرکت کنندگان از کیفیت پذیرایی نیز بسیار مهم است! .اگر جلسه صبح باشد، احتمالا بسیاری از شرکت کنندگان امکان صرف صبحانه در منزل را نداشته اند. یا شاید بعضی افراد در همان روز برگزاری به شهر شما رسیده باشند و صبحانه میل نکرده باشند.ارائه پک صبحانه آماده صبحانه ای  مختصرمی تواند انرژی آنها را تامین کند.چه بهتر که این پک صبحانه آماده شامل مواد مغذی سالم و در یک پکیج شیک و بهداشتی باشد.

پک ساندویچ صبحانه

همانطور که می دانیم صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه نقش بسزایی در سلامت هر فرد ایفا می کند. استفاده از ساندویچ کلاب سبوس دار نان و پنیر و گردو و خرما به همراه شیر یا شیرکاکائو، از بهترین برندهای موجود در بازار در پک صبحانه آماده  می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای برگزارکنندگان باشد.

اینکه چه صبحانه ای هم میل کنید بسیار مهم است .وعده صبحانه انرژِ زا و بسیار برروی سلامت جسم تاثیر می گذارد .بخصوص برای افرادی که در حال تلاش و فعالیت بیشتری هستند. پس پک های صبحانه و ساندویچ های آن بایستی از مواد مغذی تهیه شده باشند.

ساندویچ کلاب

ساندویچ کلاب Club sandwich یا clubhouse sandwich به انواعی از ساندویچ ها گفته میشود که با نان تست معمولا در دو طبقه 3 لایه تهیه میشود و میان آن از پنیر و مواد پروتئینی و سبزیجات و تخم مرغ و سس و ... استفاده میشود.و اگر مواد میات تست زیاد باشد با چنگال اردور و یا سیخ های مینیاتوری اردور چوبی و پلاستیکی بهم متصل میشود . این ساندویچ ها را هم سرد و هم به صورت گرم و تنوری و یا گریل و داخل ساندویچ ساز سرو می کنند و گاهی به صورت مثلثی هم برش زده میشود .

انواع ساندویچ صبحانه

1.ابتدا چهار گوشه نان های تست را جدا کنید و بایک وردنه صاف کنید تا مقداری فشرده و نرم شود سپس یک لایه پنیر گودا، بیکن ایرلندی و ژامبون گوشت مارشن را سطح نان تست قرار دهید و نان دوم را روی آن بگذارید و چهارگوشه نان ها را با مقداری آب به یکدیگر بچسبانید.

می توانید تخم مرغ را شکسته  درظرفی و ساندویچ را درون آن آغشته و سرخ کنید و میل کنید.

2.طرز تهیه کلاب ساندویچ پنیری:برای درست کردن هر کلاب ساندویچ ، یک نان کامل هم مصرف نمی‌شود با استفاده از چند نوع سبزیجات، پنیر و نان تست روش درست کردن کلاب ساندویچ را آموزش میدهیم.

فلفل قرمز، کلم بروکلی، پنیر چدار و پنیر موزارلا را روی یک تکه نان تست قرار داده و روی اجاق گریل کنید.

3.کلاب ساندویچ سیب‌زمینی، اسفناج و پنیر گریل شده

مواد اصلی این ساندویچ را نان چاودار و پنیر پیتزا تشکیل می‌دهند و روی این ترکیب اسفناج تفت داده شده، سیب زمینی و پیاز قرمز قرار می‌گیرد. پوست سیب زمینی را بگیرید و باریک خرد کنید تا وقتی داخل ساندویچ قرار می‌گیرند خوب پخته شوند. استفاده از مقداری سس بالزامیک به مواد داخل این ساندویچ طعم خوبی اضافه می‌کند.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .

تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۱۳
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی