ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

صبحانه اداری در کرج

صبحانه اداری در کرج ،خرید صبحانه ادارات وسازمانها برای  مدیران آن سازمان به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. تفاوت سلیقه ها  یکی از عوامل سختی تهیه و خرید صبحانه برای کارمندان با تعداد بالا است. بنابراین برای خرید صبحانه اداری باید جایی را پیدا کرد  که تنوع زیادی داشته باشد. همچنین بتواند صبحانه را هر روز کاری در زمان مناسب تحویل دهدشما می توانید تنها با چند کلیک صبحانه خودرا انتخاب و به شرکت ایپک سفارش دهید.

بسته های صبحانه اداری

بعضی از کارمندان مایلندکه صبحانه گرمی بخورند. مخصوصا در فصل های سرد سال، صبحانه گرم طرفدار بیشتری دارد. از این روشرکت ایپک در لیست صبحانه اداری خود انواع صبحانه گرم را با بهترین کیفیت قرار داده است. شما می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت تماس گرفته هم سفارش خودرا ثبت کنید و هم از تخفیف های ویژه پایان سال ما برخوردار شوید.

املت

املت ها در یک ق غ روغن یا کره سرخ می شوند.یک املت بزرگ حاوی شش گرم پروتئین است. مصرف صبحانه سرشار از پروتئین که شامل املت است گزینه خوبی می باشد.افرادی که در وعده صبحانه از پروتئین بیشتری استفاده می کنند احساس سیری بیشتری می کنند.

تخم مرغ حاوی کولین، یک ماده مغذی اساسی است که برای عملکرد عصبی و سلامت مغز مهم است.تخم مرغ همچنین مقدار مناسبی از یک ماده معدنی حیاتی به نام سلنیوم دارد که با رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، مبارزه می کند.

حلیم

ترکیبی از گندم و گوشت از مقوی‌ترین صبحانه گرم اداری  است.  حلیم یکی از بهترین گزینه های صبحانه شرکتی  است.
فیبر موجود در گندم سبوس‌دار با کاهش کلسترول خون، کاهش فشارخون، کنترل قندخون و کاهش احتمال لخته شدن خون باعث سلامت بهتر قلب و کاهش بیماری‌های قلبی می‌شود.حلیم به دلیل داشتن گندم، علاوه بر خاصیت سیرکنندگی بالا منبع بسیار خوب روی، منیزیم، آهن  است. البته اگر در تهیه این غذا از گندم سبوس‌دار که فیبر زیادی دارد استفاده شود، در بهبود برخی از بیماری‌های دستگاه گوارش، سرطان روده و سینه نیز موثر خواهد بود.

عدسی

البته عدس یکی از آن مواد غذایی معروف و پرطرفداری است که همه کمابیش از خواص آن مطلع هستند.عدس نیز مانند اعضای دیگر خانواده‌ی حبوبات شاخص گلیسمی پایینی دارد. یعنی اینکه قند خون را با جهش ناگهانی مواجه نمی‌کند. در واقع اینکه به کندی هضم می‌شود و سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کند. همین هم باعث می‌شود از پرخوری و ریزه‌خواری دور باشید. عدس: با یبوست مقابله می‌کند.گزینه بسیار مناسبی برای صبحانه می باشد.

صبحانه سرد اداری

مصرف اینگونه صبحانه ها کم هزینه تر و راحتتراست.پنیر ،مربا ،عسل ،کره،شیر،کرده ارده ،حلواشکری همه اینها صبحانه سرد بحساب می آیند.شما با توجه به منو گسترده محصولات صبحانه شرکتی ایپک گزینه های زیادی را برای چیدن پک صبحانه شرکتی دارید. علاوه بر این، کارشناسان ما که سال ها سابقه عرضه صبحانه به بزرگترین شرکت ها و متنوع‌ترین سلیقه‌ها را دارند، پک های صبحانه اداری پیشنهادی را نیز برای شما قرار داده اند. ماتمام سبک و سلیقه ها را برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .

تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۱۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی