ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

اهمیت صبحانه در یادگیری

اهمیت صبحانه در یادگیری ،اکثر ما عادت به خوردن صبحانه نداریم .درواقع صبحانه خوردن بنا بر شرایط زمانی باعث می شود تا نسبت به این وعده غذایی بی تفاوت باشیم.درواقع فاصله زمانی بین 8تا10ساعت از شام تا صبحانه باعث بیشترین فاصله زمانی برای بدن است و هیچ انرژی و غذایی به بدن نمی رسد.در طی خواب بدن نیاز خود به انرژی را از طریق گلوکز موجود در خون، گلیکوژن موجود در کبد و عظلات تامین می کند. ولی صبح با آغاز بیداری از حالت استراحت خارج شده .و نیاز به انرژی دارد بخصوص سلول های مغزی که فقط از قندها به عنوان سوخت استفاده می کند.وعده صبحانه بدین معنا نیست. که فقط برای عده ای ضرورت داشته باشد چراکه مغز انرژی تمام روز خودرا از وعده صبحانه دریافت می کند.

فواید خوردن صبحانه برای مغز

به اصطلاح مغز با صبحانه بیدار می شود. وقتی انسان صبح ؛خوردنیهای مفیدی را میخورد و صبحانه اش کامل میشود این از اصلی ترین فاکتورهایی است. که بر مغز تاثیر میگذارد و قدرت فکری را بالا می برد .و باعث میشود که میزان فکریش درصد بالایی داشته باشد .اکنون در این بخش سایت دکتر سلام لیست غذایی را معرفی میکند. ک خوردن آن بعنوان صبحانه درصد فعالیت مغز را تا 80 درصد بالا میبرد.

کودکانی که صبحانه کامل می خورند سریعتر کار می کنند. و در مسائل ریاضی اشتباهات کمتری مرتکب می شوند. و در تست های واژگان عملکرد بهتری نسبت به کسی دارند. که فقط یک صبحانه جزئی می خورند. آنها همچنین باعث بهبود تمرکز ، هوشیاری ، درک مطلب ، حافظه و یادگیری می شوند.

کودکانی که صبحانه کامل می خورند سریعتر کار می کنند. و در مسائل ریاضی اشتباهات کمتری مرتکب می شوند .و در تست های واژگان عملکرد بهتری نسبت به کسی دارند. که فقط یک صبحانه جزئی می خورند. آنها همچنین باعث بهبود تمرکز ، هوشیاری ، درک مطلب ، حافظه و یادگیری می شوند.کربوهیدرات ها را با پروتئین ها جفت کنید. این کربوهیدرات ها انرژی لازم برای شروع کار را به بدن شما می رسانند. و سوخت مورد نیاز مغز را در روز تأمین می کنند. پروتئین به شما قدرت بیشتری می دهد. و به شما کمک می کند تا وعده غذایی بعدی سیر شوید. این می تواند به سادگی ترکیبی از موارد زیر باشد: غلات سبوس دار یا نان برای کربوهیدرات ،شیر کم چرب ، ماست یا پنیر دلمه ای.

صبحانه سالم

خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه احساس سیری را افزایش می دهد ، کالری دریافتی را در وعده بعدی کاهش می دهد و به حفظ قند خون و سطح انسولین ثابت کمک می کند. ماست یونانی خامه ای ، خوشمزه و مغذی است. این ماده با صاف کردن آب پنیر و سایر مایعات از کشک شیر تهیه می شود . که ماست خامه ای تری تولید می کند. که غلظت بیشتری در پروتئین دارد.غذای مقوی بحساب می آید. 

قهوه یک نوشیدنی شگفت انگیز برای شروع روز شماست. سرشار از کافئین است که ثابت شده باعث بهبود خلق و خو ، هوشیاری و عملکرد ذهنی می شود. حتی مقدار کمی کافئین می تواند به این اثرات دست یابد  موثرترین دوز مصرفی 38-400 میلی گرم در روز برای به حداکثر رساند .مزایای کافئین در حالی که عوارض جانبی را کاهش می دهد. یافت.

این تقریباً 0.3 تا 4 فنجان قهوه در روز است .که به قدرت قهوه بستگی دارد  .همچنین نشان داده شده است. که کافئین میزان متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد. در یک مطالعه ، 100 میلی گرم کافئین در روز به افراد کمک کرد .که طی یک دوره 24 ساعته 79-150 کالری اضافی بسوزانند علاوه بر این ، قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است. که باعث کاهش التهاب ، محافظت از سلول های رگ های خونی شما و کاهش دیابت و خطر بیماری کبد می شود.البته به هیچ وجه از قهوه برای  بچه ها نباید استفاده کرد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۱۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی