ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

سریعترین رژیم کاهش وزن

سریعترین رژیم کاهش وزن ،متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن مواجه هستند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

اول اینکه هر فردی که تصمیم به لاغری میگیرد باید تحت نظر کارشناس تغذیه باشد. تا صدمه ای به بدن وارد نشود.

هرم غذایی چیست؟

رژیم غذایی محدود کردن فرد نیست اینکه از هر غذایی چه مقدار باید استفاده بشود مهم است.کاهش وزن در هر فردی متفاوت است و این روند ابتدا از کم کردت سایز تا کاهش وزن امال می شود.

نکته مهم این است که باید سعی کنید هرم غذایی خودرا حفظ کنید و همه مواد مغذی نیاز بدن درمصرف روزانه شما گنجانده شود.

بدن انسان همواره نیاز به اعمالی دارد که انجام آن‌ها توسط او می‌تواند سلامتی‌اش را تضمین کند. سلامتی یکی از ارکان اصلی زندگی افراد را تشکیل می‌دهد. همه انسان‌ها در طول شبانه روز، تلاش می‌کنند تا سلامتی خود را حفظ کنند. اما بدون شک، اساس اصلی حفظ سلامتی در نوع تغذیه است. برای داشتن تغذیه سالم، همواره باید ویژگی‌های هرم غذایی را بشناسیم و از آن تبعیت کنیم. هرم غذایی، مواد غذایی مورد نیاز انسان را در طول هر شبانه روز مشخص می‌کند.

این دسته بندی‌ها در هرم تغذیه شامل موارد زیر است:

  1. گروه نان و غلات
  2. گروه سبزی‌ها
  3. گروه میوه‌ها
  4. گروه مواد لبنی
  5. گروه پروتئین‌ها
  6. گروه چربی و قندها
بشقاب غذایی سالم

میوه ها وسبزیجات متنوع باید دروعده های غذایی قرار بگیرد.منظور از غلات کامل این است که غذای شما باید تمامی دانه را داشته باشد؛ نه این که سبوس و جوانه ی آن قبلا جدا شده باشد. ماهی، مرغ، حبوبات و آجیل از منابع سالم پروتئین هستند. می توانید این ها را با سالاد و سبزیجات مخلوط کنید. مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید و از مصرف سوسیس و کالباس و سایرگوشت های فرآوری شده پرهیز کنید.از روغن های گیاهی مثل روغن زیتون، کانولا، سویا، ذرت، آفتابگردان و غیره استفاده کنید و از مصرف روغن جامد و هیدروژنه، که حاوی چربی ترانس هستند، بپرهیزید. به یاد داشته باشید که غذاهای کم چربی لزوما سالم نیستند.از مصرف نوشابه های قندی بپرهیزید. مصرف شیر و لبنیات را به یک یا دو وعده در روز محدود کنید و بیش از یک لیوان کوچک در روز آب میوه ننوشید.

افزایش ادویه جات در وعده های غذایی

مصرف ادویه های مناسب لاغری در کاهش وزن و لاغری سریع مؤثر است. «کپسایسین» ترکیبی است که در فلفل هندی (قرمز) و هالاپینو یافت می‌شود. این ترکیب باعث می‌شود، بدن‌ هورمون آدرنالین بیشتری ترشح کند که نتیجه‌ی آن افزایش سوخت‌وساز و افزایش کالری سوزی است. تندی غذا موجب می‌شود آن را با سرعت کمتری میل و زودتر احساس سیری کنید. سایر ادویه‌های مفید برای کاهش وزن عبارتند از زنجبیل، زردچوبه، فلفل سیاه و مرزنگوش (آویشن کوهی).

آب کافی

برای اینکه بدن‌تان به درستی فعالیت کند و سم زدایی از بدن به‌خوبی انجام شود.باید مقدار زیادی آب مصرف کنید. یک راه مناسب برای تأمین آب مورد نیاز بدن‌تان، مصرف غذاهایی است که در داخل خود مقدار زیادی آب دارند. خیار، گوجه فرنگی، هندوانه، انگور، کرفس و آناناس آب بالایی دارند. این مواد ازجمله منابع تأمین فیبر هستند و با داشتن مقدار زیادی فیبر موجب احساس سیری می‌شوند.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی