ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پاکت بسته بندی قهوه

پاکت بسته بندی قهوه ، پاکت های ایستاده زیپدار یا همان زیپ کیپ، به صورت ایستاده یا کف کاست می باشد .و همچنین اجرای امکانات وخدماتی مانند : دسته، آسان باز شو ، کلاه مکزیکی، قالب و دایکات برروی پاکت ها به صورت طرح دار می باشد. انواع پاکت های استندآپ زیپدار برای بسته بندی آجیل وخشکبار، آبنبات وتافی، شیرینی وشکلات، قهوه وچای، قند وشکر،  و دارویی، بذرهای کشاورزی، غذای حیوانات و... قابل استفاده است .

پاکت  سه طرف دوخت

پاکت های سه طرف دوخت اعم  شامل شفاف و متالایز که به صورت پاکت سه طرف دوخت ساده و پاکت سه طرف دوخت زیپدار برای بسته بندی محصولات غذایی و وکیوم فرآورده های پروتئینی نظیر: ماهی ومیگو، کالباس وسوسیس، محصولات آرایشی .مانند: پودر دکلره، رنگ مو ومحصولات دیگر مانند :  سبزیجات، لواشک، بذر، سموم و هر محصول دیگری که نیاز به وکیوم شدن دارند. قابل مصرف هستند. پاکت های وکیوم سه طرف دوخت در انواع دو رو متالایز، دو رو شفاف، یک طرف متالایز یک طرف شفاف و دورو آلومینیوم تولید می شوند. این نوع پاکت ها مزیت نگهداری طولانی مدت را دارند.

پاکت فلت باتم یا جعبه ای

پاکت های فلت باتم به دلیل جذابیتی که دارد بیشتر برای محصولات ارزشمند و حجیم استفاده می شود. این نوع پاکت با داشتن پنجره و نیز گاست های شفاف کناری، امکان رویت محتوای پاکت به جهت معرفی بهتر محصول استفاده می شود .و همچنین نصب سوپاپ روی پاکت بسته بندی انواع قهوه امکان پذیر می باشد. و این پاکت جهت بسته بندی محصولاتی مانند : میگو، میوه ی خشک، خرما، چای و قهوه، مکمل های غذایی و دارویی و... کاربرد دارد.

انواع بسته بندی قهوه
  1. قوطی های فلزی
  2. ظروف پلاستیکی
  3. ظروف شیشه ای
  4. جعبه بسته بندی
  5. پلاستیکی : نایلون و نایلکس ، انواع پاکت های بسته بندی سلفونی و کرافتی .
زیپ کیپ قهوه

برای بسته بندی های خانگی و فروشگاهی می توان از پاکت های چاپ آماده یا بدون چاپ زیپ دار استفاده کرد.اگر می خواهید از بسته بندی یا پاکت های پلاستیکی برای قهوه استفاده کنید. این نکته حائز اهمیت استکه قهوه جز کالای لوکس بشمار می آید. و باید بسته بندی شکیلی داشته باشد.پاکت های کرافت کاغذی قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند .سلفون های بسته بندی و لمینتی قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد .که یکی از عوامل مهم در کیفیت چاپ استفاده از ماشین آلات چاپی به روز و با کیفیت است .

پیشنهاد مابه شما استفاده از زیپ کیپ های رنگی می باشد .که می توانید از جنس های مختلفی که در شرکت ایپک بعنوان نمونه وجود دارد .سفارش دهید.قیمت پاکت زیپ دار برای بسته بندی محصولات متنوع مانند  قهوه می تواند با توجه به سفارشات و نیز ابعاد پاکت با نوساناتی بسیار کم همراه می باشد.

محصولاتی مانند خشکبار و قهوه جزو کالاها و محصولاتی می باشند .که در بسته بندی باید به خوبی کیفیت پاکت های انتخابی را در نظر گرفت. پاکت های کاغذی پنجره دار با توجه به لایه درونی خود پاکت که از جنس فودگرید است. از بهترین نمونه های پاکت های کاغذی بوده که توانسته با ارائه قیمت متناسب و تنوع در شکل ظاهری خود موجب تغییراتی موثر در امر بسته بندی شود.

پاکت کرافت قهوه

پاکت کرافت قهوه خرید و فروش بالا و عمده ای را به خود تخصص داده. و با ارائه بهترین قیمت ها توانسته جایگزینی ویژه برای انواع نایلون ها و پاکت زیپدار باشد .و توانسته یکی از مهم ترین بسته بندی هایی باشد. که برای نگهداری انواع قهوه مورد مصرف قرار خواهد گرفت.

بسته بندی یکی از مهم ترین مسائل است که همیشه تولیدکننگان و عرضه کنندگان مواد غذایی را متوجه خود کرده. و با گذشت زمان کارکرد آن دستخوش تغییرات گسترده در بازار شده.پاکت قهوه خرید بالایی داشته .و برای انواع آجیل و خشکبار و قهوه و همچنین برای فست فود نیز خیلی پرکابرد می باشد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی