ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پاکت بسته بندی میوه خشک

پاکت بسته بندی میوه خشک ،میوه شخک یا چیپس میان وعده های مناسبی هستند.ورزشکاران و افرادی که سبک زندگی سالمی دارند .از طرفداران این محصولات هستند.

محصولات میوه خشک یا سبزیجات و آجیل که باوجود دستگاه های خانگی و صنعتی در زندگی روزمره جایی باز گرده اند بسیار پرطرفدارند. بسته بندی این محصولات قسمت مهم این صنعت هستند.چراکه اگر بسته بندی مناسبی نداشته باشند زحمات خشک کردن آنها به باد می رود.

پاکت کرافت بسته بندی خشکبار

بسته بندی محصولات در درجه اول انتخاب قرار دارند.پاکت های کرافت زیبایی بصری در قفسه های فروشگاهی دارند و پنجره ای که در جلوی پاکت نمایی از داخل پاکت خشکبار دارد کیفیت و رنگ را مشخص می کند.

پاکت کرافت کاغذ کرافت کاغذی با مقاومت بالا می باشد.این کاغذ از سولفات خمیر پالپ تهیه می‌شود.کاغذ کرافت بادوام است .در صنعت مواد غذایی از بسته بندی جهت حفظ کیفیت و به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی و کاهش استفاده از نگهدارنده ها از زمان تولید تا مصرف استفاده می‌شود.

یکی از دلایل استفاده از میوه های خشک حالت رژیمی بودن آن است .پاکت های کرافت هم به دلیل کم ضرر برای محیط زیست و پنجره دار بودن برای ای نوع بسته بندی استفاده می شود.

استفاده از پاکت کرافت زیپ‌دار برای بسته بندی میوه خشک بسیار راحت است و نیاز به دستگاه بسته بندی ندارد. پاکت کرافت به‌راحتی پر و خالی می‌شود، حمل‌ و نقلش آسان است و زیپ کیپ روی آن نگهداری پاکت میوه خشک در خانه را راحت می‌کند.

نقش بسته بندی در توسعه صادرات

به جهت افزایش رقابت در بازارهای بین المللی، تولید کنندگان و صادرکنندگان توجه بسیار خاصی به بسته بندی دارند.بسته بندی یکی از ابزارهای بازایابی نیز به شمار می‌رود.یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در ارائه محصول در بازارهای بین المللی، توجه به هنر طراحی بسته بندی است که می‌تواند درک مشتریان را نسبت به محصولی تغییر داده و شانس خرید آن را در بازار هدف افزایش دهد.

نکاتی در بسته بندی جهت صادرات مهم است که باید در نظر گرفته شوند:

  • مطابق با استانداردها
  • مطابق با مقررات و قوانین کشور
  • جلب توجه خریدار
  • استفاده از بسته بندی متناسب با نیازها و خواسته های بازار هدف
  •  نگهداری از ویژگی های کالای درون بسته بندی (مثل طعم، رنگ، مزه، بو و …)
پاکت کرافت از کجا بخریم؟

شرکت ایپک بعنوان نماینده فروش محصولات زیپ کیپ با سایزها و اشکال و طرح مختلف در تعداد بالا اقدام بفروش می کند.عزیزانی که برای سفارش اقدام می کنند می تواندد از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشند.

خرید اینترنتی انواع بسته بندی کاغذی کرافت توانسته به یکی از آسان ترین و قابل دسترس ترین موضوعات برای فعالان اقتصادی و تاجران تبدیل شود که فقط با بر قراری یک تماس کوتاه با کارشناسان ما بتوانند در هر نقطه و منطقه ای که اقامت دارند در کوتاه ترین زمان ممکن از امکانات خریدی آسان برخوردار است.

پاکت کاغذی کرافت در حال رواج و متداول بوده و باعث تنوع در بسته بندی می گردند. این مطلب می تواند برای افزایش سود و مقدار فروش محصولات و رساندن آنها بدست مصرف کنندگان مهم بوده و به روشنی گویای میزان اهمیت تولید کنندگان به وجود کیفیت در بسته بندی کالای مصرفی باشد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی