ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته بندی زعفران در کرج

بسته بندی زعفران در کرج ،پاکت های بسته بندی در انواع مختلف، با طرح های متنوع تولید و عرضه می شود. این پاکتها با توجه به ابعاد و جنس می توانند کاربردهای متعددی داشته باشند. برای زعفران روش ها و بسته بندی های مختلفی برای  وجود دارد .

برخی از این روش ها برای صادرات و بازارهای خارجی مناسب تر هستند و برخی دیگر برای بازار داخلی به صرفه تر خواهند بود.شرکت ایپک در تولید انواع زیپ کیپ های بسته بندی درسایز ها و طرح های متنوع از بسیاری از شرکت هایی که بصورت تک بعدی فعال هستند مشغول به کار است.

این زیپ کیپ ها در تعداد بالا با طراحی و رنگ و جنس دلخواه شما مشتریان عزیز قابل سفارش است.

نکات مهم بسته بندی زعفران

در این مرحله باید حجم تولید مشخص شود.برای مثال مشخص شود که در هر ماه  در کل چه مقدار زعفران بسته بندی می شود؟.که باید سفارش و تولید پاکت های بسته بندی طبق تولیدات انجام شود.همچنین باید مشخص کنید که بسته های شما چه اندازه ای خواهد داشت. قیمت نهایی در بسته بندی پاکتی زعفران به نسبت سایر بسته بندی ها، پایین میباشد ولی تنها برای پخش در داخل کشور میتوان از این روش استفاده کرد .برای صادرات از بسته بندی های خاص استفاده می کنند.

انواع ظروف بسته بندی زعفران

انواع ظروفی که برای بسته بندی زعفران  مورد استفاده قرار میگیرد به صورت زیر هستند:

  • بسته بندی خاتم زعفران
  • بسته بندی پلی کریستال زعفران
  • بسته بندی پاکتی زعفران
اهمیت طراحی روی بسته بندی ها

بسته بندی محصول بخش جدایی ناپذیری از هر تجربه فروش است مخصوصا زمانی که بسیاری از تصمیم گیری های خرید صرفا بر اساس طراحی بسته بندی محصول گرفته می شود .با این وجود هنوز تولید کنندگانی وجود دارند که به اندازه کافی روی بسته بندی خود تمرکز نمی کنند.

1.آگاهی :علاقه مندی مشتریان را درک کنید

2.جاذبه: طراحی بسته بندی خلاق

3.اطلاعات

4.سودمندی: هدف از بسته بندی را تعریف کنید

بسته بندی باید بر اساس خواص و ویژگی های خود محصول طراحی شود. یعنی این که باید با توجه به خود محصول، جعبه یا بسته بندی آن منطقی و قابل استفاده باشد.

زعفران و انواع آن

زعفران را می‌توان به انواع مختلف و به دو صورت فیزیکی و محتوایی دسته‌بندی کرد. در دسته‌بندی فیزیکی، زعفران بر اساس فرم و شکل دسته بندی می‌شود اما نوع محتوایی، معطوف به کیفیت زعفران است. در کشورهای مختلف معیار دسته‌بندی زعفران متفاوت است. در اسپانیا زعفران را با معیار منطقه کشت و در رده دوم با توجه به طول و یا ضخامت کلاله و خامه درجه‌بندی می‌کنند. در هندوستان زعفران را بر اساس خالص بودن و کیفیت کلاله و یا همراه بودن کلاله و خامه و در انگلستان براساس خصوصیاتی همچون رنگ، عطر و طعم دسته بندی می‌کنند.

1.زعفران دسته یا دخترپیچ (Bunch Saffron)

2.زعفران پوشال (Pushal Saffron)

3.زعفران سرگل (Sargol saffron)

4.زعفران نگین (Negin saffron)

5.زعفران کنج یا سفید (white )

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات ، پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها و طرح های مختلف …پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۲۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۱)

okkk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی