ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پاکت بسته بندی سبزی خشک

پاکت بسته بندی سبزی خشک ،بسته بندی سبزی خشک یکی از بهترین روش ها جهت نگهداری سبزیجات است. که توجه مشتریان را هم بخود جلب می کند.از آنجایی که صنعت بسته بندی بسیار پیشرفت کرده است. راههای بسیاری برای بسته بندی وجود دارد.پاکت بسته بندی یکی از راههای حفظ کیفیت سبزیجات است. که کاغذهای بسته بندی به نام کرافت برای بسته بندی بصرفه هم می باشد.استفاده نمایند.شرکت ایپک با سالها تجربه در بسته بندی و تجهیزبسته های عصرانه و صبحانه می تواندهم مشاوره خوبی به شما مشتریان عزیز بدهد و زیپ کیپ های مختلفی راثبت سفارش کند.

انواع پاکت های بسته بندی سبزیجات

پاکت بسته بندی کاغذی  هم از محصول محافظت می کند. و هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. کاغذ کرافت یکی از انواع بسته بندی های کاغذی است. که جهت انجام بسته بندی مواد غذایی از جمله سبزی خشک استفاده می شود. این کاغذ در دو رنگ قهوه ای یا سفید تولید می شود .و نسبت به کاغذهای دیگر مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارد.
علاوه بر این نوع بسته بندی، دو مدل بسته بندی سلفونی و بسته بندی قوطی نیز کاربرد زیادی دارند .که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. با توجه به این که در دنیای امروز اهمیت بسته بندی کمتر از اهمیت خود محصول نیست. مناسب ترین بسته بندی نوعی است .که علاوه بر جنبه کاربردی جذابیت بالایی داشته باشد.یکی از مدل هایی که از کاغذ کرافت جهت بسته بندی تولید می شود. پاکت بغل کاست است. این مدل پاکت جزء محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های بسته بندی سبزی خشک محسوب می شود .که با بالاترین کیفیت تولید می گردد.

مشخصات پاکت های بسته بندی سبزی خشک

1.شکل ظاهری مناسب: که سبب جذب مشتری می گردد.
2.قابلیت ایستادگی: قابلیت ایستادگی در قفسه سبب نمایش بهتر کالا می شود.
3.حفظ کیفیت محصول از جمله بو، رنگ و طعم.
4.ابعاد و اندازه های مختلف: این پاکت ها در وزن های متفاوتی تولید می شوند .
5.قیمت مناسب: با توجه به کیفیتی که این بسته بندی ها دارند.قیمت فروش آن ها بسیار مناسب است .

6.تولید به صورت سفارشی: این پاکت ها در هر اندازه ای قابل تولید می باشند .و این برای تولیدکنندگان سبزی خشک اهمیت بالایی دارد.

مزایای تولید انواع پاکت های زیپ کیپ سبزی

پاکت زیپ کیپ یکی از انواع بسته بندی های جدید محسوب می شود. که با استفاده از بهترین مواد اولیه و چند لایه ساخته شده است. این پاکت ها دارای طراحی های زیبا و مقاومت فیزیکی و ایستادگی بالایی هستند. و روی آن ها با استفاده از چسب حلالی لمینت شده است.وجود زیپ و  چند لایه در این پاکت ها سبب می شود. که علاوه بر استفاده راحت سبزی ها کاملا خشک و دور از رطوبت، آفت، نور خورشید، خاک و مواد شیمیایی گوناگون قرار بگیرند. علاوه بر این لایه های لمینت سبب حفظ پاکت ها از هر نوع پارگی و سوراخ شدن می شوند .و قدرت انجماد پاکت را بالا می برند.به طور کلی اهمیت پاکت کیپ زیپ را می توان در ۳ مورد خلاصه کرد: افزایش خرید و فروش و تجارت محصول. بهترین روش جهت حفاظت از خود محصول و کیفیت آن. قیمت گذاری راحت تر محصول.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی