ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بهترین و بدترین غذاهای برای سلامت ریه ها

بهترین و بدترین غذاهای برای سلامت ریه ها ،چه با ریه های خود مشکلی داشته باشید و چه اینکه فقط می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه تلاش خود را برای تقویت آنها انجام می دهید . خصوصاً در دوره ای مانندحالا که دنیا با یک بیماری همه گیر روبرو است که منجر به مشکلات تنفسی می شود .همراه با پذیرش عادات واضحی مانند عدم استعمال دخانیات ، ورزش و به حداقل رساندن میزان آلودگی هوا ، رژیم غذایی نیز می تواند نقش داشته باشد. برخی از مواد غذایی وجود دارند که در واقع به خارج شدن ریه های شما کمک نمی کنند. در اینجا تجزیه ای از بدترین مواد غذایی برای ریه های شما وجود دارد که اگر در اولویت قرار دادن سلامت ریه خود باشید ، باید محدود شود.

کربوهیدرات های ساده

آردها و قندهای  می توانند به افت سلامت ریه ها منجر شوند. این مواد غذایی نه تنها التهاب‌زا هستند، بلکه باعث سخت کار کردن ریه ها می شود.

یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات به بدن اجازه خواهد داد تا دی اکسید کربن کمتری تولید کند .در شرایطی که کربوهیدرات ها برای عمکلرد درست و عادی بدن و تولید انرژی اهمیت دارند اما انتخاب کربوهیدرات های پیچیده مانند غلات کامل، میوه ها و سبزیجات آن چیزی است که باید مد نظر قرار بگیرد.

کربوهیدرات های پیچیده فواید تغذیه ای را به رغم تولید دی اکسید کربن ارائه می کنند. این در شرایطی است که نان ها، پاستاها، و شیرینی های تهیه شده از آرد سفید و پالایش شده و همچنین برنج سفید فواید تغذیه ای چندانی نداشته و ارزش هزینه برای سخت‌تر کار کردن ریه ها و تنفس دشوارتر را ندارند.التهاب ناشی از مصرف این قبیل مواد غذایی نیز می تواند موجب تنگ شدن مسیرهای هوایی و تولید خلط بیشتر شود.

بروکلی

بروکلی در برخی موارد می تواند به لطف خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی خود برای ریه ها مفید باشد، به واسطه ایجاد نفخ می تواند در افت سلامت ریه ها نیز نقش داشته باشد.  اگر پس از مصرف مواد غذایی مانند بروکلی، گل کلم یا کلم با گاز بیش از حد در بدن خود مواجه می شوید، مصرف آنها را محدود کرده یا گزینه های سرشار از مواد مغذی دیگر را جایگزینشان کنید.

آبجو

الکل به هیچ عنوان گزینه ای خوب برای سلامت ریه های انسان محسوب نمی شود، به ویژه، شراب قرمز و کوکتل های سرشار از قند که هر دو می توانند موجب افزایش التهاب در بدن شوند. اما آبجو شاید یکی از بدترین انتخاب هایی باشد که می توانید داشته باشید.

خوراکی های گازدار می توانند موجب نفخ، احساس تنگی و سفتی در سینه و حتی حملات آسم شوند. از آنجای که الکل به کم آبی بدن نیز منجر می شود، برای حفظ و تقویت سلامت ریه های خود بهتر است از آن پرهیز کنید.

غذاهای مفید برای سلامت ریه ها

تحقیقات نشان می‌دهد عملکرد ریه در افرادی که فیبر بیشتری می‌خورند، بسیار بهتر از کسانی هستند که فیبر مصرف نمی‌کنند. از غذاهای غنی از فیبر می‌توان به اسپاگتی گندم سبوس‌دار، لوبیای پخته‌شده، دانه‌های چیا، کینوا، گلابی و کلم بروکلی اشاره کرد.

نوشیدن یک فنجان قهوه در وعده صبحانه برای ریه‌ها مفید است. کافئین ضدالتهاب است و پلی‌فنول‌های موجود در قهوه که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند نیز باعث کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب می‌شوند.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی