ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته بندی مواد غذایی پاکت متالایز

بسته بندی مواد غذایی پاکت متالایز ،پاکت های بسته بندی برحسب نیاز تولید کنند به سایزها و جنسهای مختلف تقسیم می شوند. یکی از همین زیپ کیپ های تولیدی از جنس براق یا همان متالایز است .که می توان برای لباس ، صنابع غذایی ، قطعات یدکی خودرو هم استفاده کرد.

شرکت ایپک باامکان سفارش گیری در مقدار بالا از هر نوع زیپ کیپ های سفارش آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در هر حوضه کاری می باشد .کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از مشاوره سفارش خودرا ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن محصول سفارشی خودرا دریافت کنید.

پاکت های عمومی متالایز

بسته بندی مواد غذایی پاکت متالایز

پاکت های بسته بندی دو طرف کاست یا پاکت بغل کاست (Side gusset)  یکی از انواع پاکت های بسته بندی است. که بصورت چهار گوش و جعبه مانند می باشد. این پاکت بعد از پر شدن درقفسه بصورت ایستاده قرار میگیرد.این پاکت ها قابلیت وکیوم شدن و افزایش طول عمر را دارند. پاکت دو طرف کاست یا پاکت بغل کاست به دو صورت سیل(دوخت) می شوند .

پاکت های بغل  کاست چهار طرف دوخت برای محصولاتی که به مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه نیاز دارند. بسیار مناسب می باشد. برای محصولاتی که سنگین هستند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.علاوه بر این سایزبندی این پاکت ها نسبت به بقیه بزرگتر هم تولید می شود.

پاکت های دو طرف کاست برای بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی با وزن حجمی بالا مانند انواع غلات، حبوبات، شکر، نمک و ... .همچنین برای بسته بندی انواع محصولات شیمیایی و معدنی مانند انواع کود و سموم کشاورزی و محصولات و مصالح ساختمانی . همینطور در مواردی برای بسته بندی خوراک و مکمل های دام و طیور بسیار مناسب و پر کاربرد می باشد.

 کنند.

پاکت های ایستاده متالایز یا دوی پک

پاکت‌های ایستاده زیپ دار یا دوی پک یکی از پرطرفدارترین محصولات درسراسر دنیا می باشد. این نوع پاکت در ابعاد مختلف بفروش می رسد.در میان تمام مدل های این نوع پاکت، مدل داخل طلایی با جلای خاص و جذابیت فوق العاده خود جلب توجه بیشتری ایجاد می نماید.

 نمایش زیبای برند، امکان پلمپ مجدد بسته با زیپ برای جلوگیری از عبور رطوبت و هوا.ازطرفی قیمت مناسب در کنار حفظ خواص محصول از مزیت‌های مهم این نوع بسته‌بندی می‌باشد.

پیشنهاد ما برای استفاده از این پاکت برای انواع محصولات در صنایع زیر می‌باشد.البته بسیاری از افراد در رنگ های مختلف از این محصول برای بسته بندی قطعات لوازم یدکی خودرو هم استفاده می کنند.

  • صنایع غذایی
  • آرایشی بهداشتی
  • پروتئینی
  • شیرینی و شکلات
تاثیر رنگ ها در بسته بندی و فروش محصولات

یکی از ابزارهایی که طراحان بسته بندی برای برانگیختن توجه مشتریان از آن استفاده میکنند. استفاده از رنگ ها در بسته بندی محصولات است. بنابراین بکاربردن رنگ های مختلف در بسته بندی، بخش مهمی را در افزایش فروش و رضایت مشتری از انتخاب و خرید کالا ایفا میکند.

رنگهای هماهنگی که در طراحی بسته بندی باعث ایجاد حس مثبت و رضایت مصرف کننده میشود را هارمونی میگویند. ایجاد حس مثبت در ظاهر بسته بندی محصول علاوه براینکه به ارزش محصول شما می افزاید باعث زیاد شدن راندمان فروش محصول هم میشود. رنگ قهوه ای ممکن است در هنگام استفاده از مواد چوبی در طراحی داخلی احساسات طبیعی و گرم مصرف کننده را تحریک کند .درحالیکه همین رنگ، ممکن است در وسیله دیگری مثل کت، احساسات دیگری مثل شیک و زیبا بودن را به مصرف کننده بدهد. بنابراین، نحوه استفاده از رنگهای مختلف ممکن است. موضوع رنگ و تاثیر آن بر روحیه و روان و در کل شخصیت بسته بندی، مقوله ای است که خوشبختانه در سال های اخیر اهمیتش را در جذب مشتری و فروش محصولات نشان داده است.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم ، بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی