ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ پذیرایی شبهای قدر

زیپ کیپ پذیرایی شبهای قدر ، در شب‌های ماه مبارک رمضان بسیاری از افراد در قالب نذر نسبت به اهدای خون خود اقدام می کنند و این در حالی است که امسال نماز مغرب و عشاء و زمان افطار با ساعت منع تردد تلاقی پیدا می کند و تقریبا یک الی دو ساعت بعد از افطار ساعت منع تردد شبانه آغاز می شود.به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا محدودیت ها باعث شده تا مانند سال های قبل مراسم با شور برگزار نشود.

شب قدر یکی از شب‌های با فضیلت است که اعمال عبادی آن در فقه بحث شده است. یکی از الطاف و موهبت‌های ویژه خداوند در ماه رمضان شب قدر است. چنانکه پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) فرموده‌اند: «خداوند از روزها،  جمعه و از ماهها، ماه رمضان و از شبها، شب قدر را برای خود اختیار کرده است»
شب قدر اوج معنویت و عبادت ماه مبارک رمضان است. شبی که قرآن؛ کلام خداوند در آن نازل شده است و مقدرات زندگی بشر تا شب قدر آینده در آن تعیین می‌شود.  امام صادق (علیه‌السّلام) در این‌باره می‌فرمایند: «ابتدای سال، شب قدر است، در آن شب آنچه از این سال تا سال آینده انجام خواهد گرفت، نوشته می‌شود»

آداب  شب های قدر

از اعمال و دعا‌های مخصوص این شب می‌توان به اختصار به موارد زیر اشاره کرد:
۱- غسل کردن به نیت تقرب به درگاه الهی
۲- دعا و توسل؛
۳- تلاوت قرآن و تفکر و تدبر در معانی آن
۴- توبه و استغفار فراوان؛
۵- خواندن ادعیه وارده همچون جوشن کبیر؛
۶- خواندن نماز‌های وارده بالاخص نماز قضا؛
۷- صدقه دادن؛
۸- قرآن بر سر گرفتن و توسل و تمسک به اهل بیت (علیه‌السّلام)

پذیرایی در شبهای قدر

مصرف زولبیا و بامیه در زمان شب زنده داری (احیا) توصیه نمی شود چرا که سبب افزایش قندخون شده و به عبارتی موجب گرسنگی فرد می‌شود. همچنین در این شب های مبارک از نوشیدنی هایی که قند مصنوعی دارند استفاده نشود زیرا احتمال بروز گرسنگی و پر اشتهایی کاذب را در فرد بالا می برد.همچنین به شب زنده داران توصیه می شود برای شام، غذای سبک و کم حجم در نظر بگیرند، معده خالی در هنگام افطار، تحمل غذای سنگین را ندارد. بنابر این باید از پرخوری در هنگام افطار خودداری شود.

در این شب‌ها حتما" باید تهویه مناسب در مکان‌های بسته شامل مساجد و شبستان‌ها انجام گیرد و از هرگونه پذیرایی و توزیع نذورات میان احیاکنندگان در این مدت باید خودداری شود.

مومنان در این مراسم معنوی همانند صف نماز از طرفین، عقب و جلو با فاصله حداقل یک متر حضور یابند.افراد شرکت کننده در این مراسم، لوازم شخصی شامل سجاده، مُهر، قرآن، مفاتیح و خانم‌ها چادر نماز به همراه خودشان داشته باشند.برای پذیرایی حتما باید از زیپ کیپ های قابل ضدعفونی استفاده شود.

توصیهای تغذیه ای در ماه رمضان

افراد برای شب زنده داری در شب‌های قدر بهتر است با معده سبک به در مراسم احیا حضور یابند. همچنین توصیه اکید می شود در این ایام دور زولبیا و بامیه را خط بکشند، چرا که این خوردنی‌ها بسیار شیرین بوده و حاصل طبخ در روغن‌های سوخته و چندین بار مصرف هستند. توصیه می شود خرما جایگزین زولبیا و بامیه شود تا سلامتی بدن در این ماه تضمین گردد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی